Snart helg!

Ååååååå va skönt att det snart är helg. Känner att jag haft för mig för mycket under veckan, kroppen säger ifrån nu! Naglar i måndags, tjejmiddag i tisdags, handlade i onsdags, aw och gick på stan lite igår. Jätte trevliga saker att göra, men jag känner att jag blir för trött.

Jag fick en förfrågan om att vara med på söndagsmorgon med Tilde de Paula nu på söndag, men jag är ju i Tallin då så jag kan inte. Det handlar om den bloggande patienten och jag skulle vara med som anhörig. Men jag frågade Rosa om hon kunde tänka sig att vara med, så nu blir hon känd på söndag :) Jag får spela in och titta sen när jag kommer hem, spännande!!

Ikväll kommer Therese och Marie hem till mig på middag, ska bli jätte trevligt. Det blir hemmalagad pizza och Gino till efterrätt. Fick bli nåt som är lätt och snabbt att göra då jag inte har så mycket tid. Går ändå en timme tidigare idag och löser av mamma eftersom Tobias ska ut och bowla med sitt jobb ikväll.

Igår var jag och Lisa på Mulberry på kundkväll, man fick lite chips och champagne och så var det 20% rabatt på utvalda varor. Sen när man gick fick man en goodie bag, men den var inte mycket att hänga i gran. En polkagris, några vykort och ett par pappersglasögon?! Jaja... Var förbi på Massimo Dutti efteråt och såg den här fina klänningen som var jätte söt på, men köpte inte den.



Hade tänkt gå förbi i Kungsträdgården och sen den fina blomningen av körsbärsträden, men regnet tillät inte riktigt det. Det här såg inte lika roligt ut även om man kan ana några rosa träd.



Vädret var finare idag, solen sken och värmde så skönt på lunchen. Bara två timmar kvar innan jag åker hemåt, kanske ska passa på att vattna blommorna, de ser inte så pigga ut hihi...



Imorn ska vi hämta soffan!! Ska bli så härligt. Har sålt våra som blir hämtade imorn. Så snart är även vardagsrummet klart.

Ha en trevlig kväll och helg, vet inte om jag hinner uppdatera nåt i helgen!
0 kommentarer