Jullovet är slut

Så skönt det har varit med ledighet, trots sjukdom. Vi har sovit länge varje morgon, underbart! 

I onsdags tog jag och småkillarna tåget in till Odenplan och såg Pippi på Intiman. Det gick bra för Jesper att sitta still och titta.

(null)
Första gången på tåg var spännande.

(null)
Innan föreställningen.

(null)

(null)
Älsklingar 💕

(null)

Dagen efter var det Melvins tur att få sin julklapp och gå på Dramaten och se Lasse Maja.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Första gången för mig på Dramaten.

På kvällen mötte jag upp tjejerna hos Jojjo på middag.
(null)
Mys och tjejsnack framför brasan. 

I fredags hade jag tid för att göra ögonbryn i Täby. Jojjo, Philip och Melvin följde med.

(null)
Kvällen innan i overnight mask.

2019 får bli året då jag satsar på skönhetsvård lite mer! Åren börjar ta ut sin rätt ☺️

(null)
Lite nya produkter!

(null)
Nya bryn på plats och gjorde även fransböjning & fransfärgning.

(null)
Efteråt, lite kladdigt då de är insmorda.

Kändes bra att få lite mer bryn och bättre form!! Vi åkte till Täby Centrum efter där vi åt på Va Piano och tittade runt lite. 

Igår startade vi morgonen med sen och god frukost!!
(null)

(null)

Sen var jag med killarna och åkte skridskor på förmiddagen. De har blivit mkt bättre på kort tid, kul!!

(null)
Tobias mötte upp och åkte med dem en sväng.

Efter det åkte vi till Vällingby och såg Grinchen på bio.
(null)

Tog en promenad med Lotta på kvällen, skönt med frisk luft!

Imorse sov vi också ut, sista morgonen på jullovet! Slappade ett tag i soffan och såg Stjärnorna på slottet. Sen gick Chadli ut med barnen och körde drönaren de fick i julklapp. Jag röjde undan här hemma och gjorde lunch tills de va tillbaka. Tog en promenad med Jesper i vagnen, va och handlade mat. Lagade middag och har vikt tvätt och förberett för en jobbvecka som startar imorn!

(null)
Såhär ser brynen ut idag, är riktigt nöjd!

Jaha så imorn startar jobbet och så ska jag på nytt ta tag i träning och goda matvanor! Killarna har godislöfte och ska inte äta godis fram till påsk! Ska se om jag också klarar det 😊


0 kommentarer