Första jobbveckan ✔️

Äntligen helg! Eller? Väckarklockan ställd på 7:00 och nu kl 8:00 sitter man i sporthallen och tittar på Olivers träning. Lite väl tidiga träningstider... Men imorn tänker jag ta sovmorgon!

Första jobbveckan har gått bra, lite snorig första dagarna men nu känner jag mig bra igen! Jag har kört igång med både träning och mat som jag tänkt så det känns bra. Lotta och jag promenerar och så kör vi 3 månader på VV tillsammans! Kul 😊

I tisdags va jag hos tandläkaren och fixade till en tand som har ilat när jag tuggar.

(null)
Hos tandläkaren i min nya pälsjacka.

Det va riktigt busväder ute så kände mig lite ruggig och tog ett bad efter middagen.

(null)
Skön egentid!

Såg bilder på hon som fixat mina ögonbryn lagt ut på Insta, vilken skillnad det blev!
(null)

(null)

Ska tillbaka om två veckor för att fylla på lite, det ingår i behandlingen.

I onsdags åkte jag och Jesper en sväng till Ikea och tittade, jag tänkte köpa en byrå till sovrummet och skohyllor till klädkammaren. 

(null)
Vi avslutade med lite glass 😋

I torsdags plockade jag bort alla julstjärnor och adventsstakar, nu vill man bara städa bort hela julen! 

Igår gjorde jag tacos åt familjen, gör lite annat till mig så jag åt en kycklingsallad. Sen tittade vi på Talang på kvällen, riktigt fredagsmys!

Nu är jag som sagt på träning, lite senare idag har Melvin fotbollsturnering. Imorn tänkte jag ta med Jesper på julgransplundring och senare på kvällen har Melvin träning. Så rätt fullt upp i helgen också.

Året är igång och snart är vi redan halvvägs in i januari!

(null)
Nya fodrade tights och nytt pannband, tänkte att nya träningskläder känns kul och man blir än mer motiverad att träna!

Trevlig helg 💕



0 kommentarer