Gröna Lund

Denna veckan har varit något lugnare. Har iofs glömt gympakläder till skolan, så ff lite mkt i huvudet... Jag har fyllt i en veckoplanering till denna vecka då det är mkt som händer. Fotografering, simhallen, gympa plus att jag ska två dagar till Tyskland också! 

Jag va ute och sprang tis & tors med Lotta. Jag jobbade sent i torsdags och slutade tidigt i fredags då jag tänkte gå på Grönan men det regnade så vi hoppade det. Va iväg till Sabinas grav med blommor och ljus. Det skulle varit hennes 44:e födelsedag ❤️

Hämtade killarna och åkte och klippte oss alla tre. Sen hämtade vi Jesper och Chadli. Fick bli pizza till middag. Chadli och Kenneth åkte och hämtade möbler från Tobias och det blev en sen kväll för dem. Vi andra va över hos Lotta ett tag.

(null)

(null)
Jesper på väg i regnet.

I lördags hade vi knytisfika i parken hos oss med alla grannarna.

(null)

Efter det åkte jag och Chadli och förtidsröstade, skönt att vara klar med det. Sen var det dags för Melvin, Albin och Adams kalas.

(null)
De fick spela bowling.

(null)

(null)

(null)
Lite annat skoj!

(null)

(null)
Fika & presentöppning och sen Laserdome.

De avslutade med att plocka eget godis med sig hem, mycket lyckat kalas!!

Va en sväng till Ikea och sen hem till Lotta och Kenneth. Hjälpte dem med soffan som de köpte av mig. Sen hem och hade lite lördagkväll.

Imorse va jag ute och sprang innan frukost!
(null)

(null)
Härlig morgon med solsken!!

(null)

Lite mer än 6km och på bra tid idag!! Skön start på dagen 😊
(null)

Åt frukost och tog en dusch, sen åkte jag och killarna in till stan och efterlängtade Gröna Lund. Killarna har fått det av Monica i födelsedagspresent!! Så vi var där mellan 12-18. Ludvig kom också dit och efter ett tag även Isan och Evan. 

Underbart varmt och fint väder. Rätt mkt folk och endel köer men tycker det gick bra ändå! Oliver hade längden inne för både Kvasten och Vilda musen, tyvärr fick han ett getingstick 😢

Vi hade en kanondag iallafall ☀️
(null)

(null)

(null)
Langos med Nutella 😋

(null)

(null)
Jag åkte Katapulten med Ludvig!! 

Nu sprängande huvudvärk och intar soffläge! 

0 kommentarer