Födelsedag snart

Föräldramötet gick bra, cyklade dit och hem och så kallt det börjar bli nu! Körde mina tre träningspass med jogg i veckan som var, tisdag, torsdag och söndag. Var hos Viktväktarna på lördagen och har nu totalt gått ner 11 kg! Har 5,5 kg kvar till målvikt :)
 
I veckan och helgen har vi fixat lite hemma, vart förbi tippen och jag var på loppis i söndags med Elin och Kerstin. Sålde för nästan 1300 kr!
 
Vädret var fint och stundtals var det riktigt varmt i solen.
 
I lördags var vi hos Monica och hämtade lite saker till loppisen, hon hade köpt nya solglasögon till mig! Så snällt, jag som blev bestulen på mina förra helgen :( Vi tog en promenad till Fältan och åt sen lunch och fikade.
Jesper hjälpte till att göra pannkakssmet som jag tog med och stekte där!
Denna lilla busunge!
Hittade en fin jacka i veckan som jag önskade mig av mamma och Rosa, köpte den och tänkte nog smyganvända den redan idag. Det är ju så kallt ute!!!

Köpte även den svarta polotröjan jag har under, går att använda nu när dubbelhakan är borta haha.
 
Igår och imorse var det bara 4 grader ute på morgonen så nu är det mössa och vantar på! Har sett barn som går ut utan jacka och i shorts. Måste ju frysa så mycket!
 
I onsdags förra veckan vaknade jag upp till 16 grader och se så vackert!
Vårat fina hus!
I veckan kommer de och gör om stenläggningen som blev ful och nästa vecka asfalterar de om uppfarten - då är vi ÄNTLIGEN klara!
 
Fick igår se hur skolfotona blev, mina fina killar! Den 12/10 ska Jesper ta foton, vi har ännu bara fått gruppbilden.
Ska beställa bilderna, kul att ha. Mormor ville också ha och uppdatera med :)
Imorse va jag på utvecklingssamtal, sen kom fönsterpustsaren så jag har jobbat hemma på fm. Så skönt med rena fina fönster! Nu ska jag ta en runda på min lunch och sen åka in till kontoret. Ikväll ska jag och Sophie på AW med Säker stil och titta på Rodebjer kläder! Blir trevligt.
 
Bäddade rent med nya flanell lakan som jag fick från Monica som hon inte använt, blir skönt att krypa ner i nu när det är så kallt!
 
Myskvällar med tända ljus och te. Men måste säga att jag uppskattar ljuset och värmen mer!
Vill så gärna åka iväg på en resa, ska se om det är möjligt!
 
På fredag fyller jag år, ska på tjejmiddag hos Jojjo då så firar vi mig med familjen i helgen.
 
Kram och ha en fin tisdag!!
 
0 kommentarer