42 år

Trevlig kväll på Rodebjer! Fick lyssna på designern och Ebba & Emilia från Säker Stil. Massor med goda snittar och bubbel och goodiebag, efter det åt vi middag på Eataly.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mums så god pasta. 

Det tog lite tid att ta sig hem på kvällen, det är det tråkiga när man är iväg på kvällen och åker kommunalt.

I onsdags hade jag utvecklingssamtal med Oliver innan jag hämtade de andra två. Det gick bra!

I torsdags kom jag hem lite senare då jag hade en heldagskurs. Chadli va hemma med Jesper som inte är helt pigg, förkylningsastma. Åt middag och gick ut och sprang lite senare i både mörker och regn, känns starkt gjort 😊
(null)
Det blev 4 km i regnet!

I fredags vaknade jag upp och blev firad på morgonen. Oliver hade ritat en teckning, Melvin hade köpt present och skrivit kort. Så från barnen fick jag detta.
(null)
Tack till min man som ordnat med det ❤️

Åkte in till MOS där det va frukostshopping på Lindex. Hade på mig min fina kappa som jag fick i present av mamma & Rosa 💗
(null)
Matchade med mina blommiga stövletter.

(null)

Shoppade ett par nya byxor (mina är för stora!) en topp, en rosa polo och ett nytt axelband till väskan. 20% på ett köp!

Hade halvdagskurs och jobbade sen, hela Solna hade strömavbrott men vi kunde jobba iaf. Fikade på jobbet, Anna som fyller samma dag hade ordnat med fika.
(null)

Av henne fick jag fina rosa pälsvantar och halsduk, av Aslim en stickad tröja och av Sophie ett armband. Vilka fina kollegor!!

(null)

Va hemma en stund efter jobbet och sen åkte jag till Jojjo på tjejmiddag. Supermysigt och gott!!

(null)
Jojjo hade dukat fint och bjöd på kycklinggryta med ris och sallad och till efterrätt after eight kladdkaka.

(null)
Fick blommor från Sussie, tidning från Carro och bubbel från Micka. Jojjo trodde att hon köpt ett ljus men glömde det på Mio ☺️

Kom hem rätt sent. Igår vaknade jag ändå rätt tidigt och gick upp med barnen. Jesper lät påverkad på andningen och ingen rolig hosta. Vi ringde och pratade med läkare via Kry och efter det kändes det bättre, Chadli hade även varit med honom till läkaren i fredags och fått astmamedicin och hostmedicin. 

Hade tid hos frissan vid 11, efter det hämtade jag Oliver som sovit hos mormor. Va hos frissan här i Barkarby och tycker hon va superduktig så jag kommer fortsätta gå dit!

(null)
Ny frisyr och denna tröja låg i ett av paketen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Fick två par skor, nattkräm och lite annat! Mycket nöjd 😃

Rensade ut lite av killarnas kläder och lagade sen middag, lugn kväll hemma sen.

Idag kom stenläggarna och gjorde om där ute, det blev fint!! Jag joggade till Jakan där jag fixade naglarna och joggade sen hem igen. Ca 7 km! Lagade lunch och efter det åkte vi med stora killarna till Täby, Jesper fick va kvar hemma med farmor. Killarna gick på bio och jag och Chadli gick runt i centrum. Köpte lite kläder till Melvin och Oliver fick en Ben 10 klocka som han önskade sig. Väntade utanför bion sen när den va klar. Blev glad över att se killarna komma ut hand i hand. Mina älsklingar ❤️

(null)

(null)
Och såhär glad blev Oliver.

Va över en sväng till Lotta o Kenneth, hade köpt en present till henne. Hon fyller 40 år nästa vecka och imorn åker de till Dubai på semester/bröllopsresa/40-års resa.

Jesper blir kvar hemma med farmor men för oss andra drar en ny jobb/skolvecka igång imorn!! 


0 kommentarer