Skönt avbrott

Var i Wroclaw med min kollega Tomas på kundbesök. Tredje gången för mig där så nu börjar man hitta runt och känner till stället. Gillar verkligen den staden, lagom storlek, fint, mycket vatten, billigt - bra shopping osv.
 
(null)
 
På tisdagen hade vi möte och var på hotellet runt 18. Vi tog en promenad och åt sen middag på hotellet. Jag hade ju bokat in massage som jag sen va på.
 
(null)
Bastun nere på SPAt
 
(null)
Redo!
 
(null)
75 minuter här, råkade somna till lite ☺️
 
Var sen förbi Tomas på ett glas vin innan jag gick och la mig, rätt slut. Sov lite halvdåligt pga kuddarna, de va så stora men ändå bara luft i... vaknade vid 6:35 och tänkte att jag då lika gärna kunde ge mig ut på en runda när jag ändå va vaken. Låg kvar en stund i sängen tills det blev lite ljusare ute.
 
(null)
Sådär ja!
 
(null)
 
(null)
Vacker morgon!
 
Det va så varmt och skönt väder där! Mötte upp Tomas på frukosten och hann sen med en snabb runda på stan innan vi tog taxi till flygplatsen. Flyget från Polen blev lite sent så vi fick skynda oss i Köpenhamn för att hinna med planet till Stockholm.
 
(null)
Hittade Morris HM blusen där 👌🏻 
 
Och stövletterna! Köper alltid skor där!!
(null)
 
 
Var hemma i skaplig tid vilket va skönt! Hann fixa o dona lite hemma. Kikade på Hollywoodfruar och Greys Anatomy innan jag gick och la mig.
 
Igår var det full fart på jobbet, fyra möten och ett kundbesök! Skönt att det är fredag idag och snart helg. Och om en vecka sitter jag på ett nytt plan men då mot Kreta!! Supertidig morgon på fredagen vilket blir lite jobbigt men sen så 😊 Hoppas att vädret är bra så vi får njuta av lite sol och värme innan vinter och mörker.
 
Imorn firar vi Monica och på söndag ska Melvin på kalas och Oliver på barnhack. Jag ska ut och springa en runda! Skönt att va igång nu efter veckan med halsont.
 
Hoppas alla får en härlig helg 🌸
 
 
0 kommentarer