Nytt firande

Jesper blev kvar hemma hela veckan med farmor men nu mår han bättre och går till förskolan nästa vecka.

Så här såg det ut när de gjort om!
(null)

I tisdags hade killarn träning och jag var samtidigt på möte angående Olivers lag hur de ska delas upp och fortsätta. Gick ut och sprang när jag kom hem innan det blev mörkt, blev en 6km runda.

I onsdags va vi bara hemma, rätt trött på kvällen så la mig tidigt.

(null)
Torsdag morgon, 2 grader ute och frost.

Tog min runda på lunchen med Teresia runt sjöarna. Skönt att ha det avklarat. Bokade en resa till Kreta över höstlovet, vi åker fredag veckan innan - ska bli sååååå skönt!! Längtar. Det blir jag, mamma, Melvin & Oliver som åker. Monica kommer hit och tar Jesper som också får höstlov men hemma. Chadli kommer jobba som vanligt! 

Igår gick jag ner och bastade efter jobbet innan jag mötte upp Jojjo i MOS. Vi köpte med sushi och lite godis och gick på bio. Va på VIP bion med sköna fåtöljer och stort benutrymme och man kan äta där inne. Mysigt!
(null)

Idag ska vi hem till mamma och fira alla vi som har och fyller år! Jonathan, mig, mamma och Jesper 😊🇸🇪

0 kommentarer