Söndag!

Det va kul på puben, trevligt att dansa och vi spelade även rundpingis! Det va inte igår!!

(null)

(null)
Elin, jag och några andra kollegor på banken.

Tog en Uber och va hemma i skaplig tid, drack alkoholfritt bubbel så va pigg vilket va skönt då Oliver vaknade redan 6:35 och hade ont i magen.

Kickade igång lördagen, dock utan fotbollsträning då Oliver inte va pigg. Cissi och Johan kom på lunch och fika, mycket trevligt! Vi tjuvstartade lite och drack årets glögg och till det saffranskladdkaka och skumtomtar och pepparkakor.

(null)
Fick fina blommor och ljus.

Chadli drog aldrig iväg på kvällen så vi var bara hemma. Ludvig kom och sov här! Hela söndagen va killarna inne och spelade. Chadli va iväg och spelade fotboll en sväng. Jag va ute på en runda. Sen åt vi god mat för att fira pappan lite extra!

I tisdags åkte jag hem lite tidigare och passade på att träna innan jag hämtade Jesper och Oliver.
(null)

Melvin va hos mormor och hade träning. Hämtade honom sen när den va slut. Annars har vi haft en jobbvecka med lite risiga barn. Mamma hämtade Oliver tidigare i onsdags då han va hängig. Väl hos mormor piggade han på sig och de bakade bullar tillsammans. I torsdags var det  Jespers tur så Chadli fick hämta honom tidigare.

Jag va kvar på jobbet då jag hade både utbildning, kundbesök och AW. Vi va iväg på Boulebar där vi åt middag och spelade boule.

(null)
Men först lite meditation på lunchen, så skönt!

(null)
Tog denna från buketten jag fick av Cissi.

(null)
Jag och mamma var förbi nya Blomsterlandet som öppnat här, köpte lite nya blommor.

(null)
Fint också när man kan göra om buketten så den står sig länge.

I fredags jobbade jag hemifrån med Jesper hemma! Han va helt ok, men skönt med en extra dag hemma. Åkte iväg och klippte honom och Oliver när Chadli kom från jobbet.

(null)
Medan jag satt vid datorn.

(null)

(null)
Första gången utan vrålskrik!!

På kvällen va jag ute och sprang i mörkret! Pannlampa på!
(null)

Sen ville killarna ha disco hemma!

(null)

(null)

(null)
Nyklippt kille ❤️

Igår var vi hem till Peter och Maria på lunch & lek. Vi fick goda hamburgare och killarna va glada att ses igen!!
(null)

(null)

På väg hem lämnade vi av Melvin och Oliver hos Fanny där de skulle sova över.

Jesper sov hos mamma och Håkan och vi åkte vill Vaxholm på Höstparty!!

(null)

(null)

Som vanligt kul att träffa alla vänner och vi hade en rolig kväll tillsammans. Mycket sång och dans!!

(null)

(null)

(null)

Tack för en trevlig kväll alla och speciellt tack till Micka & Henrik som är ett fantastiskt värdpar ❤️

Kom hem sent och sov såå dåligt inatt... skit!  När man får sova hemma och utan barn 😖 Snart kommer Kai och killarna som hon plockar på vägen! Ska hämta Jesper nu och så kommer Kenneth och hjälper oss att tapetsera en vägg och som tack tänkte vi bjuda på middag!! 
0 kommentarer