Halloween party

Det var mysigt att komma hem och träffa Chadli och Jesper igen! Jesper blev lite mammig och det är ju inte så konstigt efter en vecka ifrån varandra.
 
Resan hem gick jättebra, vi landade tom 45 min tidigare än förväntat. Så skönt att få en hel fredagem/kväll och sen en helg innan man börjar jobba igen.
 
På lördagen var vi bjudna på Halloween party hemma hos Kenneth och Lotta och de hade verkligen gått all in :)
Såhär fina var killarna.
 
Välkomna!
 
Fint pyntat och häftig välkomstdrink.
 
Lilla Ronja hängde med mig.
 
Alla fina barn!
 
Vi åt tacos och till efterrätt hade Carolina med sig glass med tillbehör och jag hade gjort spökmaränger till barnen och en cheesecake till oss vuxna.
 
 
I söndags drog Chadli iväg och spelade fotboll med Sami, jag körde killarna till Tobias. Träffade Kai en riktig snabbis och åkte sen hem med Jesper. Vi åt lunch och sen la han sig och sov middag. Sami och Chadli var hemma och åt också och kollade lite fotboll på TV innan de drog iväg till Friends Arena för att se AIK spela. Jag gick ut och sprang en runda på 6km.
 
Åkte och hämtade killarna, de vill åka och träffa mormor så vi var förbi där på en fika.
Jesper i nya fina kläder från sin gudmor Aslim.
 
I måndags var det dags för jobb igen, jag har sovit så dåligt på sistone så jag har vaknat före väckarklockan typ varje dag denna veckan... Vädret har varit riktigt trist. Disigt, småregnat, grått och trist varje dag. Solen har inte ens visat sig på hela veckan!
 
I tisdags var jag och Elin och såg A star is born, VILKEN FILM!! Helt fantastiskt bra! Tränade innan på gymet, tog en snabb bastu och sen hann vi äta lite mat innan filmen började. Var på VIP bion så vi kunde ta med öl och en drink in :)
 
 
I onsdags var jag iväg och fixade naglarna och igår var jag bara hemma efter jobbet. Har varit så trött, detta mörker... Idag är det Halloween pub jobbet och jag och Elin tänkte stanna kvar. I och med att jag slutar tidigare så gör jag en favorit i repris, jag går ner och tränar och fixar i ordning mig i väntan på Elin.
 
Imorn har Oliver fotbollsträning kl 8:00(!) - skön tid på helgen. Sen kommer Cissi och Johan på lunch och fika, Chadli ska iväg sen och spela med kompisar. På söndag är det fars dag, Chadli ska iväg och spela fotboll igen men vi hinner nog fira honom lite också.
 
Trevlig helg!
0 kommentarer