Dags att åka hem

Vi har haft sköna dagar här, riktig tur med vädret. Bara kvällarna som varit kyliga och så inne på hotellrummet då det också är så fuktigt.

Jag har startat dagarna med jogg eller promenadturer och sen köpt med kaffe och bröd upp så har vi ätit frukost tillsammans.

(null)
Tycker mig börja ana magrutor nu 😊

Vi har legat vid våran pool eller på Esperides bredvid där vi käkat lunch och sen har killarna badat och vi suttit i solen och tagit en kaffe på maten.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags var vi inne i Chania igen, tog bussen dit redan vid 16 och kikade runt i affärer och åt middag.

(null)
Glasspaus på torget.

(null)
I Saluhallen.

(null)

(null)

(null)
Så mysigt inne i Gamla Stans gränder.

Det va en varm och skön kväll som avslutades med ett glas vin på hotellet.
(null)

Har verkligen njutit av att komma ut på mina rundor, sol och bad, speciellt i havet som var så skönt. Skönt med träning på stranden. Fin miljö!!

(null)
Vårt hotell Adonis.

(null)
7-min pass på stranden.

(null)
Vyn på promenaden.

(null)
Esperides.

(null)
Kaffedags, älskar frappe!!

(null)

(null)

(null)

(null)
Bästa gänget, tack för ett härligt höstlov!

(null)
Igår tog jag massage vid poolen och killarna passade på att ge varandra massage.

Efter massagen gick jag och Melvin och köpte lunch som vi åt vid poolen.
(null)

(null)

(null)
Min lilla bruna kille ❤️
(null)
Mysigt!!

Mamma och jag låg kvar och läste ett tag och killarna gick upp på rummet. På kvällen va vi ute och åt middag i närheten, sen packade vi och tog en kopp kaffe innan vi kröp ner i sängen.

(null)
Har fått mycket färg här under veckan.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Killarna fick pannkakor och milkshake sista kvällen 😊

Imorse vaknade jag tidigt (som vanligt...) så jag stack ut på en runda innan frukosten. Härligt! 

(null)

(null)
Kommer sakna detta!

Nu sitter vi på bussen på väg mot flygplatsen, dags att åka hem till vardagen igen. Ser fram emot att träffa resten av familjen hemma ❤️ Har inte varit borta från dem så här länge tidigare. Tur att man kan FaceTimea!

(null)
Tack & hej för denna gång!!


0 kommentarer