Sommarfeeling

Loppisen på Solvalla gick bra, det var massor med folk och jag sålde det mesta av det jag hade med mig.

(null)

(null)

(null)

Kortare vecka den här veckan med en helgdag på torsdagen och fantastiskt väder varje dag. Vi har varit mycket ute på tomten, härligt!

(null)

(null)

(null)

I måndags va jag och Oliver och gjorde pass, fick en tid i Sollentuna som tur var. I tisdags hade Oliver fotbollsträning och efter det var vi iväg och tog TBE vaccin. Åkte med Jesper på onsdagen då det var halvdag. Skönt att ha det avklarat, 3 år till nästa omgång.

I torsdags åkte vi en sväng till Kristinebergs strand, men det blåste en del och vi hade för lite kläder och frös så vi fick åka hemåt.
Tänkte äta glass vid Pampas men de hade ingen. Åkte hem och grillade, åt ute och Oliver bakade en hallonpaj till efterrätt.

(null)
Hann med en promenad förbi mamma innan vi åkte iväg, skönt.

(null)

(null)

(null)

Igår jobbade jag och Elin och jag joggade och tränade på lunchen, vi ska försöka köra 3ggr/v!!

(null)

Efter jobbet mötte jag upp Therese och Eliott och vi åkte hem till oss. Här var det staketbygge på gång, så nu är det avgränsat åt ena hållet.
(null)
Tanken är att det ska bli vitt.

Vi grillade hamburgare till middag!
(null)

(null)

(null)

(null)

Skön kväll och vi kunde sitta ute ett bra tag! Sen kollade vi Lets dance innan vi la oss.

Idag strålar solen igen och vi ska hitta på nåt skoj!



0 kommentarer