En timme!

I lördags va det ganska skönt väder ute så jag, Oliver och Jesper va ute på förmiddagen.

(null)

Bygget på altanen fortsatte, snart klart!
(null)

(null)
Melvin bakade en jordgubbsrulltårta.

På kvällen va jag på tjejmiddag hemma hos Sussie, mysigt och trevligt att träffa tjejerna igen. Det blir allt för sällan. Åkte hem runt 23-tiden.

I söndags fyllde min älskling år så mamma, Håkan och Monica kom över och firade honom. Jag bakade och fixade snittar till oss. Grattis på 38-års dagen ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lämnade killarna hos Fanny på kvällen och de sov kvar där. Jobbade i måndags, bara halvdag så det gick fort.

Va hemma en sväng och åkte sen och hämtade killarna på söder.

Igår var vi lediga, trist väder på fm med regn men det klarnade upp på em. Va en runda på Jysk, Ikea, Clas Ohlson och sen ute i lekparken med Jesper och Oliver. Köpte och satte ut en blomlåda.

(null)

De hade kört på med altanen så idag blir den helt klar!!
(null)
Härligt!!

Va förbi hos mamma o Håkan på fika på kvällen. Har inte hunnit ut på några promenader. 

(null)
Den här lilla killen sov inte middag och va trött på kvällen efter dusch och gröt 💙

(null)
I fina Babblare kläder.

Idag har jag varit i Göteborg över dan på kundbesök. På flyget hit lyssnade jag på podd och då pratade de om att kunna vrida tillbaka tiden och få en timme. Jag funderade på vad jag skulle vilja uppleva igen och det finns många fina stunder men mest av allt skulle jag vilja få en timme med Sabina. Minns våra myskvällar när vi skulle titta på film, vi valde alltid ganska dåliga filmer haha, vi kunde båda ligga i soffan och sova! Och så hade vi alltid lakrits, gärna lite olika så vi kunde blanda men nästan alltid grodor. Hade vi nån bra film så kunde vi se den om och om igen och kunde till slut meningarna utantill! En sån timme skulle jag så gärna vilja uppleva igen ❤️

Nu ska jag snart kliva på flyget hem igen!

Snart är det ju helg igen!!
0 kommentarer