Det händer mycket på en vecka!

I lördags förra veckan åkte vi till Augustendals 4H gård och hade picknick i solen.

(null)

(null)

(null)
Riktigt varmt ute! Therese 💕

Åkte hemåt och då kom Marie & Henrik med småtjejerna på fika, de har köpt hus i närheten så flyttar hitåt snart!
(null)

(null)
Älskar verkligen paviljongen ❤️

I söndags var det soligt igen så vi packade badkläder och åkte till Trosa och badade och umgicks med syster och familj. Mys!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Premiärdopp, lite kallt men skönt!

Åt middag och körde sen hemåt, en hel del köer så det tog tid att komma hem...

Jobbade i måndags och va ute och sprang på lunchen. På em var det fika i Melvins skola. I tisdags ringde de från fritids och sa att Melvin va dålig så jag åkte hem och jobbade. Han va inte så risig, mest hes.

(null)
Skönt att ha kommit igång med träningen!

Va och hämtade Olivers pass och möblerna till framsidan. Köpte en syrenbuske som jag ska plantera och så va vi förbi Sabinas grav och vattnade.

(null)

(null)

(null)
Blev fint!!

Oliver hade träning i hettan! 
(null)
Jesper va med i blöja och solhatt ☺️

(null)
Hem och provsatt möblerna efter träningen.

Jag gjorde det onsdag morgon, då tog jag mitt morgonkaffe här:
(null)

Mötte upp Sophie vid Stureplan och så var vi på frukost på Rörstrandbutiken dit Ebba Von Sydow bjudit in. Trevligt & gott!!

(null)

(null)

(null)

Åkte och jobbade och efter jobbet va jag hos frissan, toppade bara denna gången.
(null)

Mötte sen upp kollegor på middag och firade av några som slutat och går i pension.

(null)

(null)

(null)

Och mitt bordssällskap 💕
(null)

(null)
Fin utsikt från takbaren.

I torsdags var det förskolans dag, va först på Olivers och kikade runt och sen var det picknick på Jespers förskola. Vi hade bara med fika.

(null)

(null)

(null)

(null)
Bus o lek på gården.

I fredags hämtade jag killarna, orkade inte laga mat så Chadli åkte och köpte pizza. 

(null)

(null)

(null)
Glass i solen ☀️

I lördags åkte jag till Ullared med Mariorna, vi drog redan vid 4:30! Snacka om tidig morgon...

(null)
Frukost en bit på väg!

(null)
Framme runt 10-tiden.

Inte så mycket folk vilket va skönt! Vi shoppade, åt lunch och fikade. Tog en glass innan vi körde hemåt igen.

(null)
Köpte mkt bra grejer och kläder!

(null)
En av två klänningar tex 😊

Vi stannade i Gränna och åt middag, hur mysigt som helst!!

(null)

(null)

(null)

(null)
Wow säger jag bara!!

Kom hem vid 23, packade upp och och la mig. Killarna sov hos Fanny och svärmor sov över. Jesper hade förresten varit på sitt första tandläkarbesök på dagen.

Fick sova ut till 9:30, sååå skönt!! Har haft en lugn och riktigt skön dag här hemma. Somnade tom en stund i solstolen!! När Jesper sov middag körde Chadli hem Monica och hämtade killarna. Lite småfix och slapp hemma för min del 👌🏻

(null)
Killarna i likadana badshorts från Ullared.

(null)
Så härligt med sommar! Tog med syrenkvistar från mamma när jag varit förbi där.

Nu ska jag sova, natti natti ❤️

0 kommentarer