Veckouppdatering

Vi hade en lugnare och väldigt skön lördag och söndag förra veckan. Jag va ute och tog en promenad när Jesper vaknade och han och Chadli gick ut i lekparken under tiden.

(null)
Röda kinder efter utelek.

(null)
Sen mys med mami i soffan ❤️

I söndags tog jag också en promenad och hämtade upp killarna i Skarpnäck på kvällen.

(null)
En cooling som åt pannkakor.

Tyvärr kom de upp på natten då han kräktes igen... så han va hemma måndag och tisdag. Chadli jobbade hemma måndag och jag på tisdag. Jag va med Oliver på fotbollsträning i måndags, han va riktigt grym! Kul att titta på!

I onsdags blev det middag på Subways.
(null)

Vet inte om det va att Melvin åt för mycket eller andra baciller för i onsdags natt var det hans tur att kräkas... Så det blev till att jobba hemma med honom tor-fre.

(null)
En sjukling!

Han va riktigt sänkt i torsdags, ville knappt äta eller dricka något. De kom och hämtade våra soffor så nu är vi sofflösa igen ett par veckor.

I fredags var han mycket piggare, nästan uttråkad över att va hemma. Jag va på Royal Design och hämtade en spegel vi beställt på House doctor, ska bara få upp den på väggen sen också! På kvällen var det uppträdande hemma och sen Talang final.

(null)
Fredagsfeeling 🕺🏻

Idag har jag varit ute på promenad i det underbara vädret. Lagade lunch, va i Stinsen en sväng. Hittade skor till Melvin, skjutsade Oliver till kalas sen hem. Mamma och Håkan kom på kvällen och åt middag med oss, som de själva iofs hade med ☺️

(null)

(null)
Jesper imorse, lekte med vatten i ca en timme!

(null)
Middagsmys

Vi fick se Melvin uppträda och vi hade dansstopp! Trevlig kväll!! Nu har barnen lagt sig så ska mysa med min man ❤️

Imorn ska vi träffa Fanny & Ludvig på eftermiddagen. Ska ut på promenad och sen lägga mig tidigt, på måndag väntar en heldag i London! Tidig morgon och sen kväll, men det ska bli så trevligt. Åker med några kollegor!!

(null)
Fick tulpaner och chokladägg av mamma & Håkan.

(null)
Lite tomt utan soffor...

GOD KVÄLL 💕


0 kommentarer