Vargavinter & Trosakalas

Herre vilken svinkall och snöig vecka det har varit! Trodde aldrig det skulle sluta snöa!
(null)
Drottninggatan måndag morgon!

Vi har tagit bilen tillsammans denna veckan. Melvin sov hos mamma och Håkan tis-ons, han var ledig på onsdagen. I torsdags jobbade jag sent, det va tapaskväll på jobbet så vi var fyra stycken som va nere och åt tapas och tog ett glas cava innan det va dags att åka hem. Chadli hämtade mig vid  tåget, SÅ KALLT UTE!
(null)

(null)
Busunge som ska kasta ner allt på golvet!

I fredags va båda killarna med mig på jobbet och självklart skulle de uppträda på scenen, denna gång även med mikrofoner!
(null)
Modiga killar ❤️

Efter jobbet mötte vi upp Tobias på Olearys där vi bowlade och åt middag, vi firade att han fyllde 40 år i torsdags.

(null)
Glada och mätta killar en en superduper buffé!

Vi va hemma strax innan 20 och kollade på Talang innan vi la oss.

Igår va det fint väder ute så tog en promenad i solen.
(null)

Killarna gick på bio med mormor, jag bakade en så smarrig morotskaka och Kenneth o Lotta kom över på fika. Hämtade barnen o mamma i Vällingby. Va rätt trött på kvällen, vaknade 5:30 på morgonen och kunde inte somna om... somnade rätt tidigt i soffan.

Idag låg jag kvar och drog mig i sängen ett tag. Vi åt frukost och efter en kopp kaffe i soffan så klädde jag på mig och Jesper och tog en promenad. När vi kom hem klädde Melvin och Oliver på sig och kom ut och lekte i snön ett tag. Skönt att det inte va lika kallt längre.

(null)
Oliver klättrade upp i trädet.

Vi åkte pulka och lekte i snön. Sen var det dags att gå in och duscha och klä mig innan vi åkte till Trosa och firade Linnea som fyllt 17 år.
(null)

(null)
Tacos och fika, mysigt 💕

Åkte hemåt, det gick bra att köra, det hade torkat upp bra på vägarna. Åt lite middag och nu ska killarna duscha av sig och lägga sig! Ny vecka imorn, jag ska på föräldrakurs imorn kväll och på tisdag väntar jobb i Köpenhamn.

Go kväll ❤️




0 kommentarer