London T/R

I söndags var vi hemma på förmiddagen, den här bilden tog jag på Jesper, så fin!

(null)

Gick ut på promenad med vagnen, han somnade och fick sova vidare ute.
(null)

När han vaknade åkte vi alla iväg, Chadli och Jesper till Monica och vi andra till Fanny och Ludvig. Var borta hela eftermiddagen. Väl hemma blev det middag och sen nattning.

(null)
Älskar Melvins Instagram 😍

I måndags blev jag hämtad 5:45 av Anci och Alex, åkte mot Arlanda. Där shoppade jag några grejer som Alex fick billigare då hon jobbar där och så gick jag till Loungen och åt frukost.

Planet kom iväg lite senare men det gick bra, tog lite tid på flygplatsen men sen kom vi iväg in mot stan.

(null)
Anna och jag på planet.

(null)

(null)

(null)

På tåget in och vi började på Primark, fick köpt en hel del både till mig och barnen.

Möttes upp efter 1,15 och åt lunch på Five Guys.

(null)

(null)

(null)
Lite sol fick vi ändå, trodde dock att det skulle vara varmare.

Gick Oxford Street och in på ännu ett Primark, sen tog vi en fika innan vi åkte mot flygplatsen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Det va lugnt och skönt på flygplatsen, hittade lite till att shoppa och så åt vi middag innan vi gick på flyget hemåt igen.

(null)

(null)
Ganska tomt på planet så jag kunde ligga över tre säten.

Va hemma 1:30, bra sliten dagen efter... jobbade på och sen blev det en tidig kväll hemma.

(null)
Så fin burk jag köpte med 💕

(null)

(null)
Köpte rosa blus, beige trenchcoat och en vit topp. Den andra rosa längst fram köpte jag här hemma på HM. Så härligt med vårfärger!!

Har inte gjort så mycket mer i veckan, va och handlade mat en kväll, tiden bara går. I fredags hämtade mamma alla killarna så vi hämtade dem där. Åkte hem och åt middag och så körde jag Melvin och Oliver till Tobias där de va hela helgen.

Jag va ute och gick i lördags, ganska kallt och blåsigt. Vi har mest slappat och kollat på tv.

Igår vaknade jag upp med feber och halsont så jag bara låg hela dagen. Missade det fina vädret ute. 

(null)

(null)

(null)
Myste med Jesper efter att han sovit när Chadli va iväg och hämtade killarna. Åt och sov igen. Har så ont i kroppen för att jag har legat så mycket.

Melvin kände sig också hängig igår så han är också hemma idag. Hade 39,4 inatt så det blir inte mycket mer gjort här hemma än att sova, läsa och se på tv.

Hoppas jag blir frisk snart, åker ju till Romme på torsdag!!


0 kommentarer