Härlig morsdag

Vaknade upp i söndags och fick frukost på sängen ❤️ (null)
Melvin skrev ett meddelande och Chadli ett fint kort.

Jag fick en fin klänning och en baddräkt i present.

(null)

(null)
Klänningen

Bjöd Putte och Monica på morsdagsfika.
(null)
Jag fick även fina blommor och en trisslott 😍

När de åkte packade jag bad & lunchväskan så åkte vi till Kvarnparksbadet. Skönt med så fint väder varje dag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite av den nya baddräkten. Njuter.

(null)
Jesper får köra lite med pappa.

(null)
Stolt mamma till M, O & J ❤️

(null)


I måndags promenerade jag på lunchen, sen bara hemma efter jobbet. I tisdags hade Oliver fotbollsträning som jag var med på. I hettan!

(null)

(null)
Bäst att dricka mycket vatten!

I onsdags var vi också bara hemma på kvällen, va och sprang på lunchen! 

(null)
Lillsnoffan 💕 

I torsdags jobbade jag över så att jag och Chadli åkte hem tillsammans. Hämtade barnen, åt på McD och va sen och handlade på Ica. Gjorde lite andra ärenden och jag och Melvin va till Ikea och köpte ett skoskåp. Fick även med lite blommor hem.

Idag har jag varit ute och joggat på lunchen, intervallsprang runt båda sjöarna och lite övningar efter det. Känns skönt att va igång! 

(null)
Skön känsla att känna sig starkare!

Ludvig kom till mitt jobb och vi åkte hem tillsammans. Så mycket köer så det tog över en timme hem... hämtade alla och åkte hem och började med middagen.

Killarna lekte men så kastade sig Jesper i soffan och slog i huvudet på kanten. Blodet forsade och jag fick panik. Ringde ambulansen som kom snabbt. Som tur var ett jack i huvudet som inte behövde sys och vi kunde stanna kvar hemma.

(null)
Stackars lillsnuffen, får se hur han sover nu inatt när han har ont.

Maten stannade av men sen så blev det tacos och så bakade jag en rabarberpaj till efterrätt. Kokade även rabarberkräm av rabarber från mammas trädgård.
(null)


Nu har killarna lagt sig och jag kollar ny hemsk serie, The handmaids tail.

Imorn ska det bli strålande och varmt igen så jag och de stora killarna åker och badar!

Natti natti 🦋

0 kommentarer