Gibraltar

I söndags var vi vid poolen och hemma på dan. Vi badade, solade och lekte nere på gräset. Vi åt lunch hemma och Jesper sov även middag. Oliver och jag gick ner efter lunchen men de andra ville stanna hemma.

(null)
Morgonkaffe i solen på balkongen ❤️

Fin dag, men blåsigt nere vid havet märkte vi sen.

Vi 17 gick vi ner mot strandpromenaden och gick in till Marbella. Åt middag på stranden på vägen in.

Vi fick hälsa på en liten hundvalp där.

Det va nån festlighet inne i stan med massor med folk. Vi gick en sväng i Gamla Stan, där var det lugnare.

Så härligt med så mkt blommor!

Tog en taxi hem sen, killarna orkade inte gå.

Va ute och joggade imorse, mysigt att springa där. Tog mitt morgonkaffe på Cappuccino 😍
UNDERBART ❤️

Åt frukost och hyrde sen bil och åkte till Gibraltar. När vi skulle köra in där kom det fram en man och visade oss vart vi skulle köra och sa 20 EUR, så det tog vi fram. Sen kom jag på, inget kvitto eller varför skulle vi betala honom? Så blåsta 😩

Det va kö in dit, sen var det jättesvårt att hitta med bilen. Linbanan va dyr så det blev lunch och stros på stan bara. Tyvärr var det helgdag så det mesta va stängt.

Väldigt fint där!

(null)

Killarna fick leksaker, pappan också 😉

Åkte mot Puerto Banos där vi åt middag. Och så fick mamman shoppa! Hittade en ny väska, har sålt av mina andra plus plånbok så det var jag värd 😍

Kikar efter fiskar.

Fint vid hamnen här.

Väldigt barnvänlig restaurang med kritor och bra priser.

Nere vid piren.
(null)

Körde hemåt och skulle handla men affären va stängd pga helgdag, får handla imorn.

Tänkte ta en tur till Fuengirola och ett shoppingcenter imorn, sen kommer Isan & Carro med familjer.

Nu myser vi på balkongen med en kopp te.