Bad här o där

I söndags morse tog jag en kopp svart kaffe och gav mig sen ut på joggingtur och mitt 7-min pass. Kändes skönt att kunna springa, inte riktigt lika varmt ute. Åt frukost och bakade muffins, kolasnittar och chokladbollar som skulle med till Trosa.

(null)
Känns så skönt att träna!

(null)

(null)

(null)

Familjen fick fira Oliver som fyllt år!
(null)

(null)

(null)

(null)


Barnen badade massor, Oliver hoppade och slog upp ett hål i kinden stackarn. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skön dag! Innan vi åt middag tog jag, Monica och Jesper en promenad i vackra Trosa.
(null)

(null)

(null)
Jesper fick rida på farmors rygg en stund.

Åt grillmiddag när vi kom tillbaka och åkte hem strax efter det. Skjutsade hem Monica och va sen hemma strax efter 21.

Imorse satt jag på altanen och drack mitt morgonkaffe, inte riktigt som Skåne men härligt iaf. Lotta kom över med Tuva och Albin och Tyra var här och lekte. Vid 13:15 hade Oliver simskola på Kaananbadet så vi åkte dit med Lotta och Tuva. Även Carolina med barnen kom dit och även Kenneth efter jobbet.

Hade en skön dag med mkt bad och hopp från både hopptorn och bryggor.

(null)
På vag till simskolan.

(null)

(null)

(null)
Jag och Melvin satt och tittade på.

(null)
Min lunch, killarna fick pannkakor.

(null)
Adam, Albin, Melvin och Ella.

(null)

Jag och Lotta va ute och joggade efter, jag körde mitt pass och svetten bara rann... jobbigt men skönt! Tog en dusch och sen va hela gänget här och grillade på kvällen!

(null)

Nu är det snart dags att lägga mig och sova! Imorn är det simskola igen så det blir säkert mer bad! På kvällen ska jag gå på bio med Marie och se Mama Mia.

Natti natti 💕
1 kommentar
Sarah

Så roligt o baka :)