Roliga julklappar

I torsdags jobbade jag hemifrån med Jesper som ännu inte va helt bra i magen, han fick va hemma hela veckan! Kom aldrig ut på promenad då det va regn hela dan och när han väl sov ville jag jobba på. Hämtade killarna vid 15:30 och åkte till Jakan och hämtade mina glasögon. 

Igår var det halvdag och jag va jobbet, Chadli va hemma och hade ont i magen. Min mage var inte heller ok och även Melvin hade ont. 

Mamma och Håkan lämnade killarna i MOS och vi åkte kommunalt in till Cirkus där vi skulle se Sunes Jul. Killarna fick det i julklapp av mamma och Håkan. Jättebra tyckte vi alla tre!

(null)

(null)
På spårvagnen.

(null)

(null)
Vi satt nästan längst fram och ingen framför, super platser!

Sen åkte vi hemåt, jag gjorde knäck, gjorde aldrig det i julas. Hade köpt en tratt man kunde ha till det och den va helt grym!! Inget kladd alls och de blev i perfekt konstisens 👌🏻

Gjorde pannkakor till middag. När barnen lagt sig somnade jag själv till Titanic i soffan.

Gick upp tidigt imorse och gick ut på promenad, skönt att hinna göra det innan vi drog iväg till Globen och Disney on ice. Det fick vi i julklapp av Monica. Vi fick bra platser idag också på rad 2, vi såg perfekt!
(null)
Suktade att köpa allt svindyrt de säljer på Globen. Hutlösa priser!! På allt!

(null)

(null)

Vi åkte förbi Sickla Köpkvarter och köpte lördagsgodis och åt lunch. 
(null)
Sushi!

Nu är vi hos Fanny och Ludvig och hänger ett tag. 

Imorn ska jag fixa naglar och sen fika med gamla grannar. På em ska jag och min älskling gå på Solsidan, mamma är snäll och passar barnen 💕

0 kommentarer