Mera hemmafix

I tisdags ringde de från skolan precis när jag kommit till jobbet och sa att Melvin va hängig så det var bara att åka hem igen. Tog med mig datorn och jobbade hemma. Jag blev kvar hemma tis, ons och tors. Martin kom och fixade dörren till Melvins rum så nu är det bara målningen kvar. Ska se om och när Kenneth har tid. 

Chadli har varit super och fixat med förrådet, byggt upp med hyllplan och flyttat in allt. I onsdags flyttstädades det i gamla huset. I torsdags tog vi det absolut sista därifrån och i fredags sågs vi hos mäklaren och hade frånträde. Så himla skönt!!

Vi har varit och köpt lampor, ny byrå och en ny sänggavel. Så nu är det lite mer hemmafix på G. Skönt sen när man blir helt klar! Fick även mail om att sofforna äntligen packas och är på väg, vi får nog dem nu i veckan!

I fredags åkte jag och köpte ett par stövlar och Melvin fick köpa lite nya kläder. Han blev så kär i sin nya jacka.
(null)

Både han och Oliver fick Marcus&Martinus tröjor också. På kvällen såg vi Talang och myste på övervåningen.

Igår gick jag på promenad och mötte upp mamma och Håkan som följde med på fika hos oss. Fixade lunch och sen åkte Melvin till kyrkan som ordnat med dataprogrammering. Carolina stannade där med honom och Albin. Vi va bjudna till gamla grannen på lite kalas då Freja fyllt 3 år.
(null)
Oliver va duktig och höll Jesper i handen hela vägen.

Idag tog jag en promenad till Jakan, fixade naglarna och sen hämtade Chadli mig där och vi åkte till Aslim på trevlig och väldigt god brunch.

(null)
Imorse med en kopp kaffe i sängen, skönt!

(null)

(null)
Elin, Aslims barnbarn och Jesper.

Nu sitter vi i bilen på väg hem, det märks att det börjar bli ljusare ute! Men trist och grått med regn... vi ska bygga ihop lite möbler.

Imorn ska jag in till stan på kurs hela dan och på tisdag möte i Olso heldag. Vi ska ta ett lite senare flyg hem så vi hinner in till stan en sväng efter mötet. Firar Sophie lite också som fyller år 💕 

Ha en skön söndagkväll ❤️

0 kommentarer