Fullt hus!

Killarna va inte så roade av julgransplundringen, men jag tyckte det va mysigt. De ville inte dansa så efter ett tag kände jag att vi lika gärna kunde åka hem.

(null)

(null)

När vi kom hem fick Melvin läsa sin läxa.
(null)

Och jag fick fina tulpaner på tulpanens dag 🌷
(null)

Snacka om att vintern kom sen, massor med snö - superhärligt. I onsdags efter middagen gick vi ut efter middagen och åkte i backen. Killarna kunde äntligen använda sina julklappar.

(null)

(null)

Jesper tjöt av lycka på snowracern och försökte åka ner på magen i backen.
(null)

(null)

Jag som aldrig tränade på dan såg min chans att få motion genom att dra upp barnen!
(null)

(null)

Mamma va snäll och hämtade Melvin och Jesper i torsdags, Oliver följde med en kompis hem. Jag och Chadli handlade snabbt innan vi hämtade barnen. Åt lite middag, hämtade sen Oliver.

I fredads följde Melvin med Arvin hem och vi andra åt middag och hade fredagsmys. Chadli tömde förrådet som Martin skulle komma och täta på lördagen. 

Underbart väder i lördags, jag bakade Silviakaka och fröknäcke som jag skulle bjuda på sen. Lotta och Tuva kom över på fika och Martin fixade i förrådet.

(null)
Martin som jobbar, jag tog med Jesper i vagnen och tog en promenad.

Vid 14 kom gänget över på fika och häng. Snacka om fullt hus, 22 personer va vi!!

(null)

(null)

(null)

(null)
Först fikade barnen och sen vi vuxna, barnen passade på att gå ut en stund också.
(null)

Det gick ju bra trots att vi ännu inte fått sofforna.
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi hade trevligt, så trevligt att alla stannade kvar på middag! Killarna åkte och fixade pizza till hela gänget. Vid 20:30 åkte de och då var man rätt mör!

I söndags åt vi mysfrukost med tända ljus.
(null)

Kollade på Talang och sen tog jag en promenad innan vi åt lunch. Vid 13:30 kom Fanny och Ludvig och hämtade upp oss och vi åkte till Kokpunkten i Västerås och badade. Kul ställe, fint och fräscht. Vi badade, bubblade och åkte vattenrutschbanor. Bastade också, så skönt när det är så kallt ute. Kom hem vid 20 på kvällen och då var det dags för killarna att lägga dig. Jesper sov redan och jag va rätt slut och somnade i soffan.

(null)     Badgänget ❤️

Idag kom Martin och satte upp väggen till Melvins rum!
(null)

(null)
Det kommer bli bra!!

Efter jobbet åkte vi till Jakan där killarna skulle ta hål i örat, Melvin va modig och vågade men inte Oliver. Kanske lika bra, tycker han är lite för liten. Nu sitter jag på Olivers fotbollsträning. Måste sen åka förbi Ica och hämta matkassar. Snacka om fulla dagar, jag känner mig rätt slut! Den här veckan har vi städning och frånträde också. Ska även få in allt i förrådet! Mycket som händer! Blir skönt när den är över sen! I helgen ska Melvin på programmering i kyrkan och på söndag är vi bjudna hem till Aslim. 

Nu ska jag kolla in Oliver!

(null)
Som han har tjatat!! Cooling!
0 kommentarer