Vabruari

Hostiga barn, feber och förkylning. Nu är vabruari här... Det känns svårare nu när jag fått en ny roll på jobbet med många möten och mer ansvar samt att farmor inte heller längre kan stötta. Betyder mer tid för mig hemma. Idag är både Jesper och Oliver hemma så då går det inte heller att jobba hemifrån. Jaja bara att gilla läget!! 

I måndags förra veckan va vi på kurs inne i stan, fick med en del nyttigt! I tisdags var vi på heldagsmöte i Oslo, mycket trevligt! 

(null)
Med Sophie som fyllde 28 år 💕

(null)

(null)
Ett vintrigt Oslo från luften och när vi landat. 

Solen hade inte gått upp när vi landade vid 8 men det var väldigt ljust vid 16 när vi slutade.
(null)

(null)

(null)
Köpte med kaffe på väg till kontoret vid Aker Brygge.

Vi tog en tur på stan och gick till Systrarna Grene där vi hittade massor med fint som vi köpte med hem!
(null)
Bl a det här fina blocket!

Kul att börja få iordning allt här hemma, köpte en ny matta till Oliver i helgen och ska byta ut sideboardet i hallen.

(null)
Melvins rum, nu är det strax färdigmålat och sängen med lådor snart på plats!

Olivers rum fick också makeover, bilderna tagna innan nya mattan va på plats, blev en grön som matchar byrån.
(null)

(null)

(null)

Sen gick veckan i ett, har varit rätt stressad! Mycket både hemma och på jobbet.

Killarna sov hos Fanny i fredags och jag va på tjejmiddag hos Jojjo. Bastade och hade myskväll med god mat.

I lördags åkte jag iväg på morgonen och hämtade killarna i stan och sen vidare till Fältan där jag lagt undan en snygg klänning från HM. Wow vilken fin butik de hade där!! Måste dit igen när jag har mer tid!
(null)

Rosa kom och vi hann äta lunch innan vi åkte in till China teatern och The Book of Mormon. Bjöd på nyttig tonfisksallad!
(null)

(null)

(null)

Kallt ute, vi kom precis i tid! Showen va bra men trodde kanske att den skulle va bättre. Efter åkte Chadli iväg på killträff och jag hem till killarna och kollade på mello.

Igår hade jag en lugn dag, åt bra och tog en lång promenad med vagnen över en timme. Kallt men skönt! Chadli fixade i förrådet och satte upp hyllor mm.

Alla killar duschades, naglar klipptes och läxan lästes! Sen avslutade vi kvällen med Bron och Bonusfamiljen på TV.

Nu väntar en ny vecka, imorn ska jag och tjejerna gå på VIP biovisning med röda mattan och på torsdag ska jag gå ut och äta middag med mina kollegor, mkt trevligt att se fram emot 😊

0 kommentarer