Första advent & julmarknad

Lika mysigt som det är att plocka fram julpyntet, lika skönt är det när man städar undan det haha.

(null)
Gjorde egna små grupper av hyacinter.

(null)

(null)
Köpte dessa små på Clas Ohlson, söta.

I söndags åkte jag och de stora killarna med mamma och Håkan till Trosa. Vi gick på julmarknad och åt julmat!  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mycket folk men mysig julmarknad!!

(null)
Mumsigt!

Hittade en klänning och ett par skor i Trosa.

(null)
Jesper testar skorna och min basker.

Jesper har varit hemma hela veckan med farmor. I måndags hade jag aktivitet på jobbet där vi gjorde pepparkakshus.

(null)
(null)
Vårt hus när det var klart!

I tisdags var jag och Elin hemma hos Sophie på supergod och supermysig middag! 
(null)

Kommer bli så tomt och tråkigt när hon slutar. Hoppas vi håller kontakten och ses iaf.

I onsdags var jag bara hemma, lagade mat tog det lugnt. Lillskrutt va trött och somnade i min famn i soffan ❤️
(null)

I torsdags var vi också hemma efter jobbet. Har tränat på jobbet tre dagar, igår innan jag mötte upp Mimmi på en helkväll.

December är en rätt späckad månad med aktiviteter. Mötte upp Mimmi och kollade in en lokal där hon ska börja jobba. Fick glögg, bubbel och lite plockmat.

Var kvar där ett tag och gick sen till Den gamle och havet där vi åt middag och snackade ikapp. Så trevligt och god mat!!

Tog tåget hem och Chadli hämtade mig vid tåget, var hemma till 00-tiden.

Sov till 8 imorse, gick upp och tittade på Greys innan jag åt frukost. Chadli körde hem Monica och jag fixade inför kvällen här hemma. Var sen  iväg och handlade, fixade lunch, bakade och dukade inför julmys med Kenneth, Lotta, Carolina och Johan med barnen.

(null)
Glögg.

(null)

(null)

(null)

Jag gjorde den goda kladdkakan med saffran o vitchoklad igen 😋

Sen spelade vi vuxna lite spel och efter det fick barnen göra pepparkakshus.

(null)

(null)

(null)

(null)
Bra teamwork av alla syskon. 

(null)
Melvin & Olivers när det var klart!!

Trevligt!! När de gått hem åt vi lite middag och nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på film!

Imorn skulle Melvin haft fotbollscup men han har ont i foten och får stå över! Får se vad vi gör istället?!

(null)
Imorn tänder vi andra ljuset, snart jul!!

1 kommentar
Angelica Wåhlin

Ser riktigt mysigt ut!