1 december 2018

Tiden går fort och idag har vi gått in i årets sista månad! Tidig morgon idag och jag sitter just nu med på Olivers fotbollsträning.

(null)

I söndags när jag och Lotta skulle träna så kom de och kontrollerade id, man får inte ta ned vänner så det va tack och hej. Så snopet när vi va så taggade. Lämnade tillbaka kläder som jag köpt, köpte en annan tröja och en present till kalaset Jesper skulle gå på.

Kom hem och åkte iväg till Riddersvik på årets första julmarknad. Det va kallt ute, vi värmde oss med glögg och korv.

(null)
Mötte upp Marie, Henrik och tjejerna.

Sen kom även Kenneth och Lotta med två av barnen.

(null)
Killarna fick fiska fiskdamm.

(null)
Tomten bjöd på pepparkakor.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 14 körde jag Jesper till hans första kalas.

(null)
Grattis Matilda som fyllde 3 år.

(null)

(null)

(null)
Bus och skoj samt skönmusik.

Kom hem och åkte med Oliver och Melvin till Stadium där vi köpte shorts o strumpor till fotbollen. Sen in på Ikea och mötte upp Kenneth, Lotta och Tuva och åt julbord och köpte lite småsaker.

(null)

I veckan har det varit återbesök hos läkare med Oliver som har gått bra. Jag har varit hos tandhygienist, Melvin röntgat sin fot han haft ont i och Chadli har opererat sina ögon så att han nu slipper glasögon!! Mycket läkare! Jesper va lite hostig och fick va hemma torsdag och fredag.

(null)
Han fick hänga med mig till jobbet men ville helst vara med Sophie ❤️

Tränade på jobbet både torsdag o fredag och bastade, så skönt! Jag och Elin stannade kvar och åt middag på jobbet och åkte sen till Rival där vi tog en drink och tittade sen på Världens Historia, sååå rolig och bra!!!
(null)

(null)
Selfie hos tandläkaren!

Idag fick killarna öppna första luckan på sina kalendrar, vi ska julpynta och tända ljus. Synd att det blev så trist väder ute med regn... Imorn ska vi till Trosa och gå på julmarknad och mysa hos syrran.

Hoppas alla ha en mysig och trevlig helg och första advent ✨


0 kommentarer