Melvin 9 år ❤️

Idag har vi firat min äldsta kille som fyller 9 år. Nästa vecka ska han, Albin & Adam ha kalas för sina kill-klasskompisar. De ska få spela laserdome!

Melvin & Oliver va uppe tidigt imorse men vid 8 gick jag ner och så fick han öppna sina presenter så hade han önskat amerikanska pannkakor till frukost.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 14 kom mamma, Håkan, Rosa, Mattias och Jonathan hit. Fanny och Ludvig dök också upp efter en stund.

(null)

(null)

(null)

(null)
Min Melvin ❤️

Han ville ha kladdkaka och vaniljmunkar så det fixade mami. Mormor och Oliver hade bakat goda muffins.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var mixat väder, varmt, soligt, regn, hagel, åska och blixt! En trevlig dag! Men jag känner mig trött i hjärnan, har mkt att tänka på!

Ludvig och Fanny stannade kvar på middag också, sen skjutsade jag dem till tåget.

Igår va jag ute och sprang en mil igen!! Utan att stanna, riktigt stolt över mig själv. Är i bra form nu och kan träna utan att få ont, samt visar vågen ca -10kg!!

(null)

(null)
Kaxig innan, men det gick ju bra.

(null)
Såhär bra ✌🏻

Har köpt nya sköna träningskläder, det är jag värd 😃
(null)
Två collagetröjor och ett par shorts.

(null)
Härliga färger! 

Nu ska jag ta en kopp te och ladda inför nästa vecka. Behöver få vila huvudet lite. 
0 kommentarer