Skön & rolig helg

Bestämde sent att jag ville gå på Idrottsfesten med jobbet, Monica kom och sov hos oss och passade alla tre barnen. Jag och Chadli sov kvar i hennes lägenhet inne i stan.

I fredags mötte Monica upp på jobbet och Aslim hängde med hem. Jag tog en dusch och fixade till mig. Aslim var söt och lagade middag åt killarna och gjorde en god marinad till kyckling som vi skulle grilla på lördagen. Hon är grym på matlagning!

Vi åkte in mot stan och festen och vi hade så kul! Glad att jag bestämde mig för att gå.

(null)
Festkommittén i härligt Hawaii tema 🍍

(null)
Skålar med bordet och Aslim 💕

(null)

(null)
Lite senare på kvällen haha.

Chadli va på killträff men kom senare till festen. Kul när man som par kan festa och ha kul tillsammans ❤️ Det var på en idrottsfest vi klickade första gången för 10 år sen...

Sov dåligt som vanligt med alkohol i kroppen, men vaknade upp till en fantastiskt solig dag. Satt ute i solen ett tag på balkongen och sen gick vi bort och hämtade bilen. Åt frukost på Broms vid Karlaplan. Mums så gott det smakade! Lite kändisspotting där, Alshammar med familj satt vid bordet bredvid och när vi gick ut åkte Felix Herngren förbi med sin stoooora husbil ☺️

Åkte hem och plockade fram utemöbler så att vi kunde äta lunch ute i solen.

(null)

(null)

Hur härligt?!

På kvällen gick vi över till Kenneth och Lotta på grillmiddag. Tyvärr blev det lite kallt att sitta ute så vi fick sitta inne.
(null)
Så gott och så trevligt, älskar vår o sommar när man hänger lite mer. När det är kallt o mörkt håller sig alla inne.

(null)
Dagispolarna Tuva och Jesper.

I söndags var det lite mer fix här hemma, och jag fick sålt lite möbler och annat! Sen var det natti natti och ladda för en ny vecka!

Denna veckan började jag jobba heltid igen så jag kan hämta barnen tidigare, kändes som det blev så långa dagar. Speciellt för Jesper, känns bra! 

Snart går även denna vecka mot sitt slut, vi ska grilla med Lotta o Kenneth här på lördag. Det ska bli fint väder så det ser jag fram emot! Nu ska jag fixa middag till familjen!! 

0 kommentarer