Nu händer det grejer!

Dagarna springer förbi, men vilken helg vi hade. Sommarvärme i fredags 26 grader! Så härligt att kunna sitta ute och grilla och äta middag!

På fredagen grillade vi köttfärsspett och i lördags grillade vi flankstek när Kenneth & Lotta med barn kom över.

(null)
Skön kväll, det va varmt hela kvällen.

(null)
(null)
Kenneth som grillmästare.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite gott efter middagen, jag bakade rulltårta med äppelmos.

I söndags va vi hemma, tog det lugnt och la mig i soffan och kollade på film mitt på dan. Jesper lekte med Chadli i parken och killarna va ute och spelade fotboll och hoppade.
(null)

Albin kom och lekte med Melvin men först fick de göra läxan!
(null)

Den här veckan har gått fort, det är mycket som ska fixas med kläder och annat till skola o förskola. Nu är iaf altanen gå G, vi har beställt och betalt allt material och bygget startar i veckan. Ikväll kommer äntligen vår soffa och förmodligen blir uppfarten asfalterad nästa vecka. Kul när det äntligen händer, ska bli så skönt att börja fixa till ute så vi slipper allt grus! Jag hittade en paviljong som vi ska ha på baksidan också.

(null)
1499kr från ÖB.

Har köpt lite nya kläder också, Kappahl har mkt fint nu!

(null)
Partypyjamas ☺️

(null)
Kavaj & byxa.

(null)
Ett par blommiga sommarbyxor 🌸

Har även köpt blommiga lakan som jag ska bädda rent med!! 

(null)
En badande lillskrutt.

I onsdags kom taxin 5:30 och jag åkte iväg till Köpenhamn på två dagars jobb med Sophie.

(null)
Bästa kollegan 💕

Efter jobbet checkade vi in på hotellet och drog ner på stan. Regnet hade upphört och det blev en solig och fin kväll. Vi gick Ströget ner till Nyhavn där vi tog ett glad vin och sen åt vi middag på restaurang Geist.

(null)

(null)
Snygging 👌🏻 Det blev några churros på vägen.

(null)

(null)

(null)
Vi posar nere i Nyhavn.

(null)
Mysigt ställe!

Promenerade tillbaka till hotellet i den kyliga kvällen. Tog en kopp kaffe o ett glas bubbel i hotellets bar innan vi gick och la oss.

(null)
Skickade puss o gonatt till min älskling ❤️

Nu sitter jag i taxin på väg hem från flygplatsen, alltid skönt att få komma hem. Blev lite rolig shopping på Flying Tiger och Systrene Grene. Imorn är det redan fredag!! På lördag ska jag på tjejmiddag hos Sussie och på söndag fyller min man 38 år och vi ska fira honom!!

Nästa vecka är en kortare vecka och då väntar en dags jobb i Göteborg, mkt resande i tjänsten nu men det är kul ☺️



0 kommentarer