Ny vecka, nya utmaningar haha floskler!

Det var skönt att få bort bandaget men det kändes lite konstigt, men väldigt skönt att kunna duscha och tvätta håret som vanligt igen. Har fortfarande ont och ska inte träna och bära tungt än på ett tag.
 
 
 
Efter jobbet hämtade vi barnen och åkte till Ikea där vi strosade runt lite och åt middag under tiden som visningen var. Dessvärre kom inte en enda på visningen den här gången, så det känns inte alls bra. Nu ska vi ha ny visning nästa helg igen. Hoppas verkligen att det går bättre!
 
I tisdags gick jag Elin och Sophie och sminkade oss på Make Up Store och sen gjorde vi fotbehandling och avslutade med middag på Caliente. Supermysig kväll.
 
Före
 
Efter
 
Fina kollegor!
 
I tisdags började även Jesper på sitt gamla dagis igen och han var så lycklig, känns som helt rätt val av oss. I onsdags hade de gruppfotografering så det var kul att han hann vara med.
 
Inte så glad, men i fina kläder!
 
Oliver hade sin första fotbollsträning i onsdags, han tyckte det var superkul.
Där satt den i mål, bravo Oliver!!
 
I fredags var vi rätt få på jobbet så det var skönt när arbetsdagen var slut och det var helg. Hann busa endel hemma innan Chadli kom hem och åt middag.
 
 
Vi åt god middag och hade en lugn kväll hemma med popcorn och TV.
 
I lördags var vi ute på förmiddagen, tog en promenad förbi nya huset och lekte i parken.
 
När Jesper sov middag gjorde jag lunch som vi åt och Chadli åkte och lämnade killarna hos Fanny och hämtade Monica. Jag gjorde mig iordning och sen kom mamma och Håkan och körde oss till bröllopet. Mamma hade med de fina blommorna i bakgrunden från sin trädgård.
 
 
Redo att åka.
 
De hade ordnat så fint i lokalen och allt var så gott och trevligt. Ett riktigt fint bröllop, GRATTIS LOTTA & KENNETH!!
 
Jag och min man :)
 
Mums så mycket gott.
 
Vi fick skjuts hem och var hemma innan 01. Skönt att krypa ner i sängen efter en toppenkväll. I söndags fick vi sovmorgon, vi åt frukost och gick sen en sväng till Skälbys höstmarknad.
 
Jesper fick en liten leksakshund och mössa och jag köpte ett par yllesulor. Alltid nåt! 
 
Chadli körde hem Monica och hämtade grabbarna, jag hann slappa lite i soffan och kikade på Suits. Rensade lite i garderoben och rensade ut ytterligare lite kläder som jag inte använder. Känns alltid skönt. Bäddade rent, tog ett bad och sen när killarna kom åt vi lite kvällsmat och läste läxor med Melvin.
 
Tittade på TV och la mig tidigt. Stackars Chadli har fått vakna flera gånger inatt. Melvin drömmer ofta mardrömmar och vill komma in och sova hos oss. Både Oliver och Jesper vaknade också så ingen sammanhållande sömn...

Idag var det riktigt regnruskigt ute, höst! Va iväg ikväll och köpte mig en regnkappa, känns som det behövs. Imorn drar scouterna igång för Melvin och Oliver har fotboll på onsdag. Båda killarna ska fotas i veckan. Till helgen ska vi på kalas hos Chadlis kusinbarn och sen familjemiddag hos mamma och Håkan på söndag. Hoppas på en bra vecka!
 
 
0 kommentarer