Kylig morgon

Sitter på tåget på väg till jobbet och vilken kylig morgon det var. Nollgradigt ute! Hade behövt varmare jacka och handskar. Även om det känns opassande så ska det bli så skönt att åka i helgen och få värme ett par dagar!

Konferensdagarna va rätt jobbiga men trevliga. Jobbigt att sitta och lyssna så mycket men trevligt att få träffa alla nordiska kollegor.

Jag och Jesper i onsdags morse.
Först lite ersättning för att vakna.
Sen lite pussar och kramar med mamma.
Jag och bästaste Sophie i hörsalen 💕

Då vi hade middag efter konferensen blev det lite sen i onsdags så skönt att få ta en taxi hem.

I torsdags va Monica kvar med Jesper hemma, han var lite hostig.

Här vinkar han hejdå när vi åker.
 
Hade på mig ännu en present i torsdags, jag har inga presenter kvar att öppna på min riktiga födelsedag haha.
Oliver hade gjort en fin pärlplatta på dagis.
Jesper va hemma även på fredag, mamma hämtade killarna så jag och Chadli kollade runt lite på möbler och annat innan vi åkte hem. Köpte en hylla till halva priset på Mio! Plus att vi fick ersättning för diskmaskinen. 

Va bara hemma i fredagskväll. I lördags va vi hemma på dan, Melvin va på kalas och jag klippte gräset och satt ute en stund i den fina vädret. Chadli va på mässa i Kista en stund. Jag packade väskan inför Marbella, det kändes iaf kul.

 
Va iväg och handlade med Jesper en snabbis, den här gången fick han köra vagnen själv och han var så glad. Försöker lära honom att gå, inte springa hela tiden. Det går sådär... Nej men han va duktig i affären!
 
Killarna och jag gick och såg Bilar 3 i MOS på kvällen.
 
Igår var det städning och röjning innan visningen. Mäklaren kändes lite uppgiven han också när han kom så känslan inför visningen va inte bra och det gick som vi trodde, inte bra! Skit också, det lutar åt att plocka bort annonsen från nätet, sänka priset och lägga ut om en månad igen 😫

Så nu blir det en oviss framtid. Ska man prova hyra ut? Hur blir det då när man ska ha visning när någon annan bor där? Usch nej det vet jag inte om jag orkar med?! Försöker hålla upp humöret men det är svårt när oron gnager i magen. Tar en dag i taget, mer går inte just nu. 

Det är mycket på G hela tiden, ikväll utvecklingssamtal för Melvin. Imorn ny visning och Melvin börjar på Parkour. Onsdag har jag frissa och Oliver fotboll. På torsdag jobbar jag sent, har gått upp i tid igen den här veckan. Så får ta en sen kväll så jag kan gå tidigt de andra dagarna.

Fick se Melvins foton från skolan, han skulle ha en tofs i håret men den var borta till fotograferingen så han ser helt rufsig ut i håret 😂
 
Nej, nu är det dags att jobba! Ha en fin måndag!!
1 kommentar
Emma - mode - mamma

härliga bilder =)

ha de bäst
kramis