Hemma igen

Älskade verkligen morgonpromenaderna där, så härligt med solen, havet och palmerna. Det va mycket folk ute varje morgon. 

Jojjo och jag promenerade och satte och på Cappuchino och tog varsin morgonkaffe. Underbart!!

Låg hela sista dan på stranden och åt lunch på Trocadero som vanligt. 

Tog sen kaffet i loungegruppen.

Vi har haft riktigt tur med vädret, varmt och skönt. Känns verkligen som man behövde det efter den här sommaren.

Gick upp och satt på balkongen och drack cava och gjorde oss iordning. Jag och Jojjo tog bussen in till Marbella och shoppade lite sen mötte vi upp de andra för middag i gamla stan.

Sen var det dags att åka hem och packa och sova. Gick upp vid 7 och åt frukost, packade det sista och röjde upp innan vi tog taxi till flygplatsen.

Carro och jag njuter av sista solstrålarna på flygplatsen. Flyget kändes snabbare på väg hem. Chadli, Oliver och Jesper kom och hämtade mig. Packade upp, åt middag och såg Outlander innan det va dags att sova.

Tillbaka i vardagen på trånga tåg och jobb! 

I torsdags fyllde jag år, firade inte nåt vidare och de flesta presenter hade jag redan fått.

Fina blommor av älskling, present på jobbet och fint kort från Melvin ❤️

Skönt med fredag igår, åt middag och sen va jag en sväng på Ikea med Jojjo och sen hem och somnade i soffan...

Köpte lite på Åhléns rea, bl.a. denna fina vas. Rosorna fick jag från Plantagen i present. I helgen har vi inga särskilda planer. På måndag får vi tillträde till huset!!

0 kommentarer