Kalas, fix & Norge

I helgen har vi kört över en hel del till huset. Det känns bra! Klippte gräsmattan och rensade rabatten där. Har varit några svängar på Ikea och på tippen.

 

Köket

Vardagsrum uppe

Vardagsrum nere

 
 
Melvin i vårt sovrum
 
Det här blir grabbarnas rum innan vi bygger ett eget till Melvin. Sen kommer de nog hänga mest i vardagsummet uppe.
 
Det har regnat hela helgen så jag har inte varit ute och gått eller sprungit som jag tänkt men bära grejer och krattat, klippt gräs och annat har jag gjort så jag har fått röra mig iaf. Igår hade vi kalas för familjen. Vi firade mig o mamma lite men mest Jesper som fyller 2 år på tisdag.
 
Vi åt lasagne med mozzarella och tomat och sen fikade med brownie, tårta, mufffins och kakor.
 
Grattis mammas lilla älskling.
 
Glad över Babblarna leksaker. Han fick mycket fint, tack!
 
 
Idag åker jag och Sophie till Oslo på två dagars jobb, så jag missar Jespers födelsedag på morgonen imorn. Landar 18 så hinner hem och pussa på honom på kvällen. Ser ut att bli en solig dag i Oslo, skönt att slippa detta regnrusk!
1 kommentar
Lillemmish - mode - inspo

Så fint!

ha en toppen måndag
kramis