Flyttat över grejer

Melvin va ok och kunde gå till skolan i fredags så jag jobbade som vanligt. På kvällen tittade vi på Idol, lugn kväll.

Sov iaf till 7 imorse, låg kvar till 7:40. Grabbarna hade gått ner och tittade på TV och jag satt en stund i fåtöljen uppe och väntade på att Jesper var redo att gå upp. Han brukar vilja ligga kvar ett tag innan han går upp.

Vi åt frukost och så provade jag kläderna han fick av mormor i present, jättefina!

Mys i soffan, var tvungen att fota killarna när de sov. Såg så fina ut och Melvin med händerna upp som när han var bebis ❤️

Sötnosen! 

Superfina och sköna jeans med stretch!

Annars har jag krattat här hemma, kört över ett par lass till huset. Varit till tippen och fixat i huset och hemma. Pantat burkar o annat bra! Från att ha regnat imorse sprack det upp och blev fint med 16 grader!

Vi fick tyvärr avboka middagen hos Cissi och Johan, dels så va Monica sjuk och även deras dotter Lily va sjuk där så vi fick boka om.

Imorn ska jag städa på fm innan visningen, sen vore det kul att kanske hitta på nåt! Full fart idag!

Chadli fixade en matta till framsidan, grus både där och på baksidan. Vi ska bygga altan nästa år men det här blev bra för nu så man inte drar in massor med grus.

Paus i den sköna solen.

Bröderna 💙

Nu lite te o slapp i soffan, lär nog somna snart...

0 kommentarer