Dålig på att fota!

I måndags jobbade vi hemma på morgonen och kl 10 hade vi tid hos mäklaren för tillträde till huset. Det gick bra och sen åkte vi förbi där innan vi åkte mot jobbet. Jag märker att jag varit dålig på att fota under veckan... Men ska ta lite mer bilder nu!

Har packat endel som inte används och kört över och packat upp. Vill ju bara flytta in nu men vi ska vänta en visning till!

I nya köket!

Packat ner det viktigaste 😃

I tisdags for jag runt som en skållad råtta här o där och va sen helt slut på kvällen. Aktiviteter, handling, va i huset osv. Det är verkligen hektiska dagar nu! I onsdags var det lugnare och jag somnade redan 21:15! Mamma hjälpte mig med Olivers fotbollsträning. 

I torsdags var jag med mina kollegor och såg Danny Saucedo på Hamburger Börs, vi åt god mat och han va fantastiskt bra!!

Jesper fick feber i torsdags så Chadli åkte hem och de va hemma igår med. Melvin sov hos mamma och jag va iväg en sväng på kvällen på Ikea och fixade present och handlade. Sen kikade vi på Idol innan det va natti natti.

Idag är det lite mera packning och småfix som står på agendan. Har varit över två vändor med grejer. Nu sover Jesper middag och jag vilar en stund. Vi behöver åka till Ikea igen, behöver byta lite grejer. Imorn kommer svärmo, mamma o Håkan och syster så ska vi fira att jag, mamma och Jesper fyller/har fyllt år! 

Nu ska jag läsa lite Amelia! Lägger ut lite mer bilder sen 😊 Kan avsluta med fina bilder som förskolan tagit!

0 kommentarer