Helgen

I helgen hann jag med promenad med Jojjo både lördag och söndag. Skönt med motion och kul att ses och prata ikapp!

(null)
Det regnade endel på oss, men skönt ändå!

Killarna hade kompisar hemma så jag fixade lunch åt hela gänget när jag kom hem.
(null)

Efter lunchen va jag förbi hos katterna och hann med en snabb fika hos Lotta innan jag tog med mig gänget på bio i Kista. Vi såg Paddington 2.
(null)

Efter bion åkte jag hem och duschade och bytte om och åkte mot Nacka och till Kai, Martin och Bruno på middag. Gott mat, gott sällskap och kul för killarna.

(null)
Middagsunderhållning 😊
Kom hem ganska sent så killarna la sig direkt, jag va uppe en stund till.

Jesper och Chadli stannade hemma då Jesper har ögoninflammation, inte så bra att ha barnvakt då. I söndags när han vaknade va han ännu kladdigare i ögonen så vi ringde läkare via Kry-appen och fick ögonsalva utskrivet.

(null)
Svullen och röd, men glad iallafall!
Va iväg på lite fix och handlade, hämtade sen upp barnen och åkte till Jakan och hämtade Melvins glasögon.

(null)
Så fin ❤️❤️
(null)
Barnen ville ha glass!! Sagt o gjort!
Va hemma och satte upp julbelysning ute, blev fint tycker jag!
(null)

Lite annat fix här hemma med lampor. Lotta va över och fikade och kollade in huset. Sen lagade jag middag och tog ett skönt bad.
(null)

Kollade på Tv innan läggdags. Idag har det varit full fart på jobbet, många möten och jobbade sent idag så jag slipper på torsdag, passade när Monica ändå var här och hjälpte till med Jesper. Imorn ska jag till tandläkaren och ringde och kollade om även frissan hade tid för mig så jag kan ta det när jag ändå är i stan.

Idag var det vitt ute när vi klev upp, julen närmar sig med stormsteg!! 
0 kommentarer