Arenastaden 💚

Skönt att packa ihop och lÀmna söder i fredags! Va bara hemma pÄ kvÀllen och tittade pÄ Let's dance. I lördags skulle Anna m. familj och Messi komma men vi sköt upp det eftersom han Àr sÄ lugn dÀr nu, kanske bara skulle bli knasigt för honom att komma hit?!

Vi Äkte till GörvÀln dÀr det var fÄrslÀpp, ponnyridning och annat. TyvÀrr sÄ kom vi lite sent och missade det mesta, men en fika i solen och lite Pokémonjakt blev det ÀndÄ!

HĂ€rligt vĂ€der ☀
 
Buskille

Chadli Äkte ivÀg och trÀffade kompisar och skulle titta pÄ Wrestling pÄ Hovet. Jag satt ute pÄ altanen nÀr Jesper sov och killarna lekte, Tyra va över ett tag och lekte med Oliver.

Melvin passade pÄ att lÀsa lÀxan.
 
Tobias hÀmtade killarna och de sov dÀr, sÄ det var bara jag och Jesper hemma pÄ kvÀllen.

I söndags va jag ivÀg till Jakan och fixade naglarna, blev blÄa denna gÄng!

 
Va ivÀg och handlade och lagade sen middag, bakade och gjorde egen granola. Killarna kom vid 19 och vi nattade ganska tidigt.
 
I mÄndags var det dags för "vanlig vecka". BÄda jobbar och just nu heltid! LÀmnade killarna och Äkte sen till nya kontoret i Arenastaden.
 
DJ, frukostpÄse, goodiebag! Och riktigt frÀscht och fint. Kul!!
 
HĂ€r kommer jag stortrivas!!! NĂ€ra till MOS ocksĂ„ đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘đŸ»
 
Åkte och hĂ€mtade killarna och Chadli Ă„kte in till stan och trĂ€ffade kompisar. Lagade middag och killarna va sen rĂ€tt trötta efter en lĂ„ng dag.
 
Oliver tog ett bad.
 
Melvin slappade i soffan.
 
Jag fick lite egentid och tittade pÄ TV och slappade i soffan.
 
Och fick ett fint meddelande frĂ„n min Ă€lskling ♄
 
Idag hade vi tid pĂ„ BVC för 1,5 Ă„rs kontroll, vi sköt upp vaccinationen om Jesper skulle bli hĂ€ngig och fĂ„ feber nĂ€r vi Ă€r borta. Annars gick det bra, han var inte riktigt pĂ„ humör, men kunde göra det mesta hon ville kontrollera! Åkte hem och slĂ€ppte in stĂ€derskan, lĂ€mnade Jesper pĂ„ förskolan och Ă„kte till jobbet. Hann inte upp pĂ„ jobbet för jag hade en tid hos sjukgymnasten.
 
Jesper och Pappi pÄ BVC.
 
KÀnns som det blir lite high chaparall pÄ jobbet nu, sÄ det ska bli skönt med ett par dagar ledigt sÄ fÄr jag komma ordentligt pÄ plats efter det!
 
Det var invigning pÄ nya kontoret idag, Chadli stannade kvar en stund men jag Äkte och hÀmtade barnen. Provade en ny vÀg idag och hÀmtade 15 min tidigare Àn igÄr, synd att det ska vara sÄ mycket köer...
 
Imorgon har jag tid hos frissan efter jobbet och sen ska jag ut pÄ middag med nÄgra kollegor och en kund, vi ska pÄ Gondolen - det ska bli trevligt. PÄ torsdag Àr det dags att packa för pÄ fredag morgon Äker vi!!!
0 kommentarer