Härligt med vår

Skönt att åka direkt hem efter jobbet i tisdags. Melvin va på scouterna och jag och Oliver åkte och tittade på XXL som hade rea, köpte crocs till honom och Elisabeth Arden Green Tea bodylotion till mig. 

I onsdags va Monica hos oss och då var det karaokepub på jobbet, sista innan vi flyttar så jag gick dit med Britten och så kom även Chadli lite senare. Sjöng en hel del, även duett med min make 😊

Jag och Britten!
 
Sjunger med Robban.
 
Chadli & Calle.

Sov fruktansvärt dåligt... Jäklar vad lite vin gör med kroppen! Så va trött på torsdagen, la mig tidigt på kvällen och sov i nästan 10 timmar! Kände mig pigg på fredagen! Chadli bokade hotell i NY! Känns kul, om två helger åker vi till Rom ett helt gäng och i maj NY!!

I fredags åt vi god middag och kollade på Lets dance och Skavlan, skön kvälll!

Igår va vi först ute i dagsiparken och lekte, sen cyklade jag en sväng med Jesper och Melvin.

 
 
Oliver va på kalas mellan 13-15 och då mötte vi upp Kenneth och Lotta på Säby Gård och tog en fika. Chadli åkte och hämtade Oliver och jag tog en promenad med Messi och Jesper hem från Jakan. Tog en dusch och lagade sen middag, mamma och Håkan kom över och åt med oss. Melvin & Oliver va hos kompisar. Men kom sen.
 
 
Mormor hade köpt med en leksak från Spanien som blev poppis här hemma!
 
Det va en lugn kväll sen, blev trött och la mig 22:30.

Idag va vi ute en snabbis och Oliver börjar lära sig att cykla utan stödhjul. Jag och stora killarna va iväg och handlade lite mat och en ny sparkcykel till Oliver. Grabbarna va ute och lekte, jag förberedde middag och gjorde omelett till lunch.

Hann sitta ute i den sköna solen en stund efter lunch.

När Jesper vaknat och vi ätit lunch åkte vi till Augustendals 4H gården. Djur, lekpark och så fint nere vid vattnet!!

 
 
Vi fikade och sen kom även Johan, Carolina, Albin och Tyra.
 
Innelek på fiket.
 
 
Riktigt fint ställe, hit kommer jag gärna tillbaka i sommar med lite picknick.
 
Åkte hem och lagade god middag, det blev youghurtmarinerade kyckling spett med vitlökskräm och rostade potatis och grönsaker.
 
 
Nu ska jag upp och bädda rent och natta barn, sen blir det soffan för hela slanten och sista avsnittet av Innan vi dör, spännande!
0 kommentarer