Midsommar

I söndags va vi hos Fanny o Ludvig och träffade lilla Pom, supersöt! Det va fint väder så vi satt ute och killarna lekte på innergården. En hel del spring efter Jesper men det gick bra. Vi fikade och Fanny grillade hamburgare och halloumi, mums. 

Mys hemma på morgonen.
 
 
 
Jesper och Pom fajtades över snutten.

Åkte sen hem och träffade älskling som varit borta hela helgen ❤️ I måndags var det jobb, tränade ett pass på lunchen. Körde även på tisdagen efter jobbet, ett zumbapass det va kul. Hittade en klänning på rean.

 
I onsdags va jag och jobbade i Oslo över dagen, taxin hämtade 6:00 och lämnade runt 20:00. Vi hade ett bra möte och en trevlig dag med mina nordiska kollegor.
Kontoret ligger fint vid Aker Brygge, vi hann med att ta ett glas vin innan vi åkte mot flygplatsen.

I torsdags jobbade vi, hämtade barnen. Jag va hem till mamma och vattnade och så tog vi det bara lugnt på kvällen.

Kenneth och hans kollega håller nu på att måla om huset, det blir jättefint!
 
Mina fina blommor blommar nu!
 
Jespers första målning!

Igår var det midsommarafton och vi åt en sen frukost och åkte sen till Gröna Lund. Parkerade på Djurgården och promenerade dit sen, så fint nu överallt. Älskar vår fina huvudstad 😍

Vid min favoritplats vid Djurgårdsbron.
 
Trodde det skulle va lite folk på Grönan men det va mer än jag trodde så en hel del köer...
 
Jag och Melvin började med att åka Twister.
 
Jesper åkte sin första karusell.
 
 Hittade dessa fina byxor på Vilas rea 👌🏻

Åkte hem på kvällen och åt lite middag, killarna la sig och jag och min man tog oss lite bubbel och såg en film. Vilken tur vi hade med vädret, det började regna senare på kvällen.

Gick en morgonpromenad igår i shorts och linne igår morse och idag i detta!

Oavsett så var det riktigt skönt att komma ut innan frukost. Idag fick Jesper följa med i vagnen och så plockade jag fina blommor på vägen.
 
 
Åt frukost och gjorde en midsommartårta.
 
Åkte sen till Monica och fikade och så åkte jag, Melvin och Oliver vidare till Ludvig och Fanny för att fira Ludvig som fyller 11 år idag.
 
Stora killen.
 
Passade på att gosa lite med Pom också, han är ju bara för söt!!
 
Oliver och Pom.
 
Missade ta bild på Melvin som är helt galen i honom och var så duktig och va ute och gick med honom och bar runt.
 
Nu ska vi fixa hamburgare här hemma, så skönt med ännu en ledig dag imorgon också. Vi har inga planer!
 
GLAD MIDSOMMAR!!
0 kommentarer