Semester ☀️

Har jobbat i veckan, varit lite trött och förkyld. Så det känns så skönt att ha semester i 4 veckor nu!!

I torsdags cyklade jag först en sväng med Jesper. Sen cyklade jag med Oliver och Melvin till mamma och Håkan där vi fikade innan vi cyklade hem.

Igår bjöd min chef på en god jordgubbstårta, vi firade in semestern 😊

Vi satt ute och åt middag igår kväll, skönt väder! Sen åkte stora killarna och Chadli och hämtade Messi. Jesper la sig och jag satt ute och njöt av de sista solstrålarna.

Vaknade upp till fint väder idag, så vi åt frukost och var sen ute hela förmiddagen.

Bad och lunch ute. När Jesper sov middag så läste jag och halvsov i solstolen, så skönt! Killarna va på kalas mellan 14-16 och då var vi iväg och handlade Ikväll blir det bara lugnt, tänkte grilla men nu regnar det... imorn har vi inte heller några planer. Skönt med nedvarvning!

0 kommentarer