Snygga bilder på bloggen?

I söndags kände jag mig bättre, förkylningen lugnade sig. Tog det rätt lugnt ändå, va på Ikea och köpte nya ramar då våra vi hade i trappen en kväll bara rasade ner och gick sönder. Glas överallt, så nu blev det lätta med plast! Och handlade lite på Ica. Åt och slappade i soffan. 

Va förbi på fika hos mamma och Håkan och Jesper fick leka av sig. 

Har jobbat i veckan, ingen träning den får vänta tills jag känner mig helt bra. I tisdags va Melvin iväg på scouterna, hans kompis Anton började också så det tyckte han va kul. Sen var det läxläsning innan de la sig. Jag somnade också tidigt! Igår hade jag packat ner filt & kudde + bok då det var gemensam läsdag. Han fick ta med min favvobok Pricken 😊

Mamma hämtade killarna och de fick sova kvar där igår, mysigt. Chadli lämnade Jesper hos farmor och va på jobbet och firade av en kollega där och sen åkte vi tillsammans till MOS. Skruttis sov kvar hos farmor och grannen gick ut med Messi så vi stannade kvar och shoppade och åt middag på Vapiano. Mysigt att få lite egentid ❤

Chadli hittade jeans, skor och lite elektronikprylar. Jag hittade ett pannband och top på VILA, 70% resp 50% rea!!

Det blev så sjukt dåliga bilder på mig igår haha!! Karlar, de kan ju inte fota! Höll på att larva mig och jag ser bara trött ut! Men men!

Hittade också en tunnare trenchcoat, kolla in de trötta ögonen 😴😴

Försökte fota denna också som jag köpte i november, blir också skön att ha i vår! Längtar efter våren!! 
 
Nu sitter jag på tåget, tog lite sovmorgon och jobbar senare. Det är karaokepub på jobbet ikväll så jag tänkte va med en stund. Imorn är det fredag, helg igen - känns skönt. Vi ska fira Julia som fyllde år i söndags och så ska Oliver på kalas på Andys lekland. Får se om vi hittar på nåt mer?!  

Hoppas alla får en fin torsdag 💗

2 kommentarer
Anonym

Hej Johanna. .hoppas allt är bra med dig. .Jannis

Anonym

Hej, är det Jannis, Jannis??! Allt bra här :)