Dansat ut julen

Vi klädde på oss alla och gick ut igår. Jesper tycker det är roligt att gå runt, men ska gärna gå i snön där han ramlar... vi stannade till i parken och gungade lite.

Bakom ser ni husen vi va intresserade av! Jag tog en längre promenad med Messi senare. Kallt men skönt! Lagade mat och jag och killarna låg i vår säng och tittade på Sune. De gillar verkligen de filmerna! Chadli lagade middag och vi såg klart filmen här nere. Efter nattning kollade vi lite på TV innan jag la mig. Jesper sov bättre inatt, vilket innebär att vi fick sova mer!

Jesper äter jordgubbar.

Imorse gick vi upp en timme senare, vid 7;30. Åt frukost och vid 11 började familjegudstjänst och julgransplundringen i kyrkan. Jag va där med Lotta och alla barn. Jesper sprang runt som en liten galning, lite jobbigt att han inte kunde va still. Blev bättre sen till dansen kring granen.

Morgonmys i soffan ❤

Fixade lunch och sen har vi bara varit hemma. Tog en promenad sen. Har kört på nu med Viktklubb och tycker det funkar rätt bra! Är även halvvägs med min utmaning, börjar bli många squats om dagen nu!!

Minen för jag först tog så suddiga bilder haha!

De andra åt ugnskorv och potatismos och jag åt denna omelett som gjordes i ugn med skinka, potatis och broccoli 👌🏻

Barnen är duschade och sover sen länge, jag har slumrat en stund i soffan och ska lägga mig nu, men jag har ont i halsen 😖 Får se hur det känns imorn...


Natti natti

Avslutar med min fruktkille som får rivet äpple, gott!!

0 kommentarer