Ännu en risig vecka

Kände av halsen i söndags kväll och så började det om precis som sist! Först hes och ont i halsen, som igår övergick i tokförkylning! Gah, blir galen! Vill bara va frisk och få komma igång med träningen!! Vägde mig i måndags morse och hade gått ner 1 kg! Tränade zumba på lunchen vilket va helt idiotiskt eftersom jag bara blev sämre!! 

Jobbade iallafall på hela veckan trots att jag inte kände mig bra, hade tid för nagelfix i tisdags och så hade jag fått en tid hos svärmors frisör på onsdagen som gjorde fina slingor och klippte topparna. Svärmor betalade, snällt 😊 Jag har ju som jag tidigare berättat betalat en förmögenhet på mitt dumma hår!

Monica sov här ons-tors och hjälpte till med allt. Skönt! Jag kände mig dålig och gick och la mig tidigt. Melvin började också scouterna igen i tisdags. Jag har haft trevliga lunchdejter i veckan, bra att passa på när man ändå inte kan träna. Igår gick jag från jobbet vid 15, kände mig så dålig! 

Tobias hämtade killarna, kändes passande att de är där denna helgen. Jag vilade och vi tittade lite på TV innan jag la mig. Har sovit bra inatt men vaknade helt däckad ändå! Gick upp med Jesper vid 6:30 och sen kom Chadli upp vid 9. Jag låg i soffan hela förmiddagen, fy fasen så trist och jobbigt! Kände varken lukt eller smak.

Chadli va iväg och handlade hem lite mat och annat, kände mig lite bättre efter en alvedon och lite mat. Gjorde precis ingefära, chili, citron och honungs blandning som jag ska ta en shot av varje dag! Även bra för förbränningen! Idag orkar jag inte skriva in i VK appen! 

Det blir en lugn kurera helg! Hoppas på att få må bra snart!!

0 kommentarer