-2017-

Och så var det ett nytt år!! Vi firade med Lotta och Kenneth igår. Vi va i Husbybadet på fm och badade och åktevattenrutchbanor. Bra ställe! Även plaskavdelning för Jesper och varm bubbelpool. 


Va sen iväg och handlade, tog en promenad, vilade och sen fix inför kvällen.

Vi åt middagen hos dem och sen efterrätt och spel här fram till tolvslaget. Jesper somnade vid 20 men vaknade sen 23:30. Oliver somnade 22 och Melvin 23:20. Caspian och både Tuva och Jesper va vakna!

Man hinner inte riktigt med att ta bilder... Vi åt toast Skagen, oxfilé med potatisgratäng och marängswish till efterrätt. Gott! 

Ute på tolvslaget!

Lotta & Kenneth.

Gott Nytt 2017!!

Annars har jag jobbat i veckan, det var varit toklugnt!! Melvin sov hos mormor i torsdags och fick vara ledig i fredags. 

Va iväg och köpte två par billiga fordrade skor på Skopunkten 👍

Idag har jag och killarna varit och sett Sing på bio i Vällingby. Nu blir det en lugn kväll hemma! Ska bädda rent och funderar på att plocka bort julen!

Jag och två kollegor börjar med det här idag! 

Jag har lyckats springa på rullbandet både i torsdags och fredags och vaden höll!!

Den här lilla pruttungen sover så dåligt på nätterna, vaknar flera gånger... trötta föräldrar!

Min sammanfattning av 2016 som varit ett bra år:

Jespers dop
Mammaledig tid med babysim och annat som hör till
Hemmafix; ny altan och ommålat
Min egen och andras 40-års partyn
Firande av första bröllopsdagen ❤
RESOR! Kreta, Mallis, Marbella, landställen och Furuvik
Jesper fyllde 1år
Melvin läser och skriver 

🌟 Hoppas på ett fantastiskt 2017 🌟

Detta har vi att se fram emot:
Rom weekend med vänner i mars/april
New York resa i maj
Jesper börjar förskola
Vi flyttar med jobbet till Arenastaden (=mycket MOS 😆)

0 kommentarer