Underbar vinterdag!

I fredags åkte jag direkt till MOS och hann gå lite i affärer innan jag mötte upp de andra. Vi åt middag på Vapiano och gick sen och såg Fifty shades darker.

Fick skjuts hem efter av Jojjo. Mysigt som vanligt att träffa tjejerna.

I lördags va vi hemma på fm, jag tog med mig Jesper i vagnen när jag va ute med Messi, sen släppte vi in Messi så fick Jesper springa runt lite.

Viktigt att bilarna va med 😊

Vid 14 var vi bjudna på Ella och Nelias kalas i Solna kyrka. Tjejerna va så duktiga och Marie och Henrik hade gjort så fint!

Tårtorna va helt underbara 😍

Efter dopet åkte vi till XXL där jag köpte ett par skor och foppatofflor till killarna. Sen hem och lagade middag och hade mellomyskväll.

Massor med mums!

Stackars Oliver somnade 19:55...

Idag har jag varit ute nästan hela dan! En helt underbar vinterdag. Solen sken och det va friskt och skönt. Började med en långpromenad med Messi. Sen åkte jag och killarna till Görväln på Pokémon jakt, vi va ute på isen och tog en lång promenad. Vi letade efter Brukets café men gick fel och för långt så vi fick lifta tillbaka haha... 

Vi va för hungriga för att gå tillbaka!

Så fint!!

Vi åkte hem och åt lunch, tog ut Messi på en kortis. Sen gick alla killarna och Tyra ut och åkte pulka.

Chadli kom ut och Melvin och jag åkte tillbaka till Görväln och åkte skridskor. Länge sen jag åkte på sjön, härligt!! 

Det finns skidåkning där också, snacka om att jag blir sugen på att åka!!

Vi åkte hem till mamma o Håkan på fika och sen hem. Resten av familjen köpte med mat, själv åt jag kall gröt med varma bär och så bakade jag kesobullar. Nu ska vi dricka te och se Innan vi dör.

Avslutar med några roliga bilder från Snapchat! 

Snart Alla hjärtans dag ❤

Puss på er!!

0 kommentarer