Tjoff

Tjoff så har det gått en vecka till! I måndags började Jesper kräkas på dan och fortsatte så på kvällen och natten. Även Melvin blev dålig och kräktes ett par gånger under natten. Många byten av sängkläder och tvättmaskiner blev det...

Jag hade köpt lite alla ❤ dag mys som jag skulle ställa fram innan jag gick till jobbet på tisdag. Åkte lite senare och smög fram det när Chadli va ute med Messi. Det blev inte riktigt som jag hade hoppats, Melvin låg och sov och Chadli va för trött för att ens titta på det och säga tack. Kändes lite ledsamt 😔

Jag tycker det är viktigt att uppmärksamma såna här saker och fira, men får inte riktigt tillbaka.

Jag fick blommor på kvällen.

I onsdags va Chadli ute med kollegor, mamma passade barnen och nattade Jesper när jag va på föräldramöte. Sen somnade jag gott i soffan till The Crown.

I torsdags va jag hos sjukgymnast med vaden, ska börja träna nästa vecka. Nu tittade han och undersökte mest. Skulle träna Box på lunchen men kände inte för det, så jag slängde ihop en kycklingsallad och tog en pw istället!

I fredags hämtade Tobias killarna och Chadli hämtade mig vid tåget. Vi köpte med oss mat hem och jag gick in på Geist och hittade en Odd Molly tunika/klänning till 75% rea!

Snygg fredagslook!

Igår åkte vi till Görväln och tog en promenad på isen och i spåret. Skönt! 

Va sen hemma, fixade lunch och när Jesper sov kikade vi på film. Åkte förbi hos mamma medan Chadli åkte och tvättade bilen och det va lååång kö... Jesper roade sig med vattenlek.

Tog en långpromenad med Messi, hoppade in i duschen och sen kom Lotta & Kenneth över på middag. Bjöd på kycklinggryta med ris och smördegsinbakade jordgubbar med glass.

Kollade sen på Mello. Idag har vi bara varit hemma på fm och småfixat lite. Har kollat färdigt på första säsongen av The Crown. Ska nog ta en promenad sen och så får jag väl hämta killarna. Så var denna helgen redan slut...

0 kommentarer