Fina kollegor

I måndags tränade jag zumba på lunchen, kändes som jag inte riktigt kunde ta ut stegen... åt sushi till lunch och fick så ont i magen efter ett tag. Hade ont och blev liggandes i soffan på kvällen. Fick feberfrossa under natten. Kände mig lite bättre men inte helt ok på tisdagen.


Va på sjukgymnastik, det känns som det inte ger nåt men vi får väl se?! Gick runt lite i MOS, Chadli och Jesper mötte upp mig där. Gjorde även synundersökning, börjat se sämre... nu börjar det! Köpte med en sallad och åkte hem, fick ont i magen igen.

I onsdags kändes magen iaf bättre, skönt! 

I torsdags hade vi frukostmöte på jobbet, här är min kollega Elin. På kvällen åkte jag och grabbarna till XXL, köpte regnställ till Oliver på rea och ett packe strumpor.

I fredags va jag lite ledsen på jobbet, struligt med lön, bonus och semesterdagar. Jobbigt när saker blir fel och det har varit endel som strulat sen jag kom tillbaka! Det tog mycket tid och energi i fredags! Jag har så fina kollegor, fick detta av Anna.

Och dessa fina av Britten!

Tack 💕

På frukostmötet i torsdags fick vi ge varann positiv feedback. Detta sa de om mig.

På kvällen åt vi middag, läste ut en bok med barnen och kollade på TV.

Igår åt vi mysfrukost.

Sen borstning av tänder!

Vi klädde på oss och va ute en stund.

Sen blev det lunch på Ikea innan vi drog på firande av Linnea i Trosa.

Hon fyller 16 år på tisdag! Dessa träningsbyxor fick hon bl a.

Starka armar haha... Vi åkte hemåt runt 18-tiden. Kom hem och la Jesper och vi andra kikade på Mello. Grabbarna somnade i soffan.

Idag va vi ute efter frukost, först här hos oss och när vi lämnat hem Jesper för vila så åkte vi i de längre backarna!

Det hade kommit mer snö under natten, killarna gör snöänglar. Vid 13 va vi hos Kai där vi va hela dan, blev bjudna på lek, mat och fika.

Mums, minisemlor!!

Nu har vi tvättat, fått upp grind, bäddat rent, badat barn och sett på TV så nu är det natti  natti!!

0 kommentarer