God Jul 2017

Idag har vi pyntat granen här hemma, blev inget glitter i år. Nästa år ska vi köpa en ny finare plastgran! Denna får duga i år, nu blev det inget firande här då vi inte har fått sofforna, känns lite trist! Hade gärna firat i vårt nya fina hus!
 
(null)

Känns skönt att vi handlat all mat och alla julklappar, då kunde vi bara ta det lugnt idag. Igår kväll körde Chadli hem Monica och jag passade på att sitta i fåtöljen och läsa. Killarna såg på film.

(null)

(null)

(null)
Läste ut Lotta Grays Himlen kan vänta, bra bok! Hon skrev även om Sabina i den, fint.

Så skönt med ledighet, det har varit en grymt hektisk höst både hemma och på jobbet. Nu ska jag njuta av julledigt!

Idag va vi iväg till tippen, till Jakan och lämnade in mina glasögon - jag är inte alls nöjd med det progressiva glaset. Jag vill ha bara läs/terminalglas. Jag ser riktigt bra på långt håll så behöver inga glasögon på heltid.

Va även och skulle ordna med nya glasögon till Melvin men vi ska ta en sväng förbi en ögonläkare först! 

Vi va en sväng till Vällingby också!

Lotta va förbi på en fika, sen va vi förbi mamma & Håkan och lämnade mat till imorn så vi slipper ta det då. Nu håller vi på att natta barn för att ha lite mys själva på uppesittarkvällen. Det blev inga bingolotter, det tar lite för lång tid...  Hoppas att vi får en mysig Julafton imorgon!

(null)

(null)
Önskar er alla en riktigt God Jul 🎅🏽🎁🎄🌟
0 kommentarer