Första advent

Mötte upp mamma i MOS efter jobbet i måndags och så gick vi runt och kikade lite innan vi gick på bion, den va rolig!! Åkte hem sen och kollade en stund på TV innan jag la mig.

Har kommit iväg och tränat tre pass på jobbet, känns bra. Har fått sålt lite i veckan, grind, väska och leksak. Har lagt ut spjälsäng också då Chadli skruvade ihop Jespers nya igår.
(null)
Han sov hela natten i den!

Har jobbat på och fixat lite hemma under veckan och nu till helgen även pyntat.

I fredags var vi på middag hos mamma och Håkan, jättetrevligt.
(null)

(null)

(null)

(null)

Åkte hem så att vi kunde se Idol hemma, killarna somnade ganska snabbt.

Igår va jag iväg och tog ner gardiner i gamla huset och hämtade jullådorna. Va till Plantagen och köpte nya blommor och på Ica och handlade lite.

Kai, Martin och Bruno kom hit och Kai lagade mat och bakade lussekatter. Killarna va ute en lång stund och lekte. Chadli va iväg och röntgade sin fot men hann hem till fikat.

(null)

(null)

(null)

På kvällen hängde jag upp julstjärnor och pyntade till julmusik, mysigt. Klockan blev mycket och sen var det dags att lägga barn. Jag vaknade 5:45 på morgonen och kunde inte somna om så jag la mig tidigt. Vaknade 5:40 imorse och låg vaken länge men lyckades somna om sen, tur det. Vaknade vid 8:15 och gick upp och duschade, åt frukost och klädde oss. Mamma och Håkan hämtade upp oss och körde oss till stationen, så tog vi tåget in till stan och Konserthuset för julpyssel, fika och julkonsert. Jag älskar det, såå mysigt!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen kollade vi in julskyltningen på NK innan vi tog tåget hemåt. Gjorde lunch och sen kom Melinda och Gustav på fika.
(null)

Nu är killarna duschade och de fick en tidig julklapp ikväll, två mysiga filtar till soffan. Jag är redan trött... skulle kunna lägga mig men min man tycker jag är så tråkig haha!! Får hålla mig uppe ett tag till.

En mysig helg det här också, God första advent!
(null)





0 kommentarer