Dan före dan före dopparedan

På söndag är det julafton! Det går så fort, har knappt hunnit med december men det känns ganska skönt att det snart är över haha!! Hoppas få njuta av en fin jul och lite ledighet! Sen blir det skönt med januari, lite fix med förråd och bygge av rummet här hemma. Tillträde till huset så vi äntligen blir av med det!

Jag hade iallafall en fin dag i Göteborg, inser att det var väldigt länge sen som jag var där!
(null)

(null)

(null)

(null)

Får komma tillbaka privat eller se till att ha lite mer tid! Nu ville jag med ett tidigt flyg hem.

I onsdags var det Lucia, vi hade fint Luciatåg på jobbet och sen var jag på firande på Olivers förskola.
(null)

(null)
Min lilla tomte 

I torsdags var det julfest på jobbet, jag kände inte alls för att gå. Har så mycket att göra på jobbet nu så känner mig rätt slutkörd! Men jag lockades med en stund och hade riktigt trevligt!!

I fredags va jag och Chadli iväg på julkonsert med mamma och Håkan i Globen. Vi hann med en bit mat först.

(null)

(null)

(null)

En bra show och tårarna sprutade när Peter Jöback sjöng Hallelujah. Under tiden hade vi barnvakt här hemma, vi kom hem runt 23-tiden. Sov gott!!

I lördags hade vi tjejträff hos Isan med julklappsleken. Hon hade som vanligt ordnat med massor med got mat och efterrätter. Mysigt att äntligen få träffa bebisarna 💕
(null)

(null)

(null)
Vårt härliga tjejgäng ❤️

Jesper och jag hade hemmaträning på kvällen 😊
(null)

I söndags va jag iväg och fixade naglarna, sen kom grannar över på lunch och fika. Under tiden va Melvin, Albin och Adam iväg på kalas i Kista.
(null)

(null)
Tuva och Jesper, snart blir de dagiskompisar!

Hade sen en lugn kväll hemma efter allt stök. Den här veckan har gått i ett, har fortsatt fullt upp på jobbet så det ska bli skönt att få vara ledig snart. 

(null)
Två slarvpellar i badet!

Allt kommer bort hela tiden, Melvins glasögon, mössor & vantar... suck!!

Jesper var risig i magen och får va hemma med farmor ons-fre.
(null)
I tisdags morse, myser i soffan.

Nu är jag äntligen klar med alla julklappar, jag hade lunchdejt med min man i måndags och då hann vi gå runt och köpa en del!! 
(null)
En klar bonus på jobbet ❤️

Nu ska jag och Chadli åka iväg och handla julmat och belysning till granen som ska upp imorn!! Snart jul 🎄🎁🌟




0 kommentarer